InsertNumLock Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Kjøpte "Line Of sight VIETNAM" i sveits, kosta ikke mer en 200 kr ellrnosånt, men det var pokker ikke vert pengene.
PSV Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 (endret) Chaser er jo ett av mange, det er vel ikke så veldig gammelt, cirka UT2003 grafikk, ellers veldig bra multiplayer, men storyen er helt på trynet... 150 kroner nesten rett i dass!! Endret 24. januar 2005 av Per-Stian
Hr. Jenssen Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Need for speed 3.. Kvalmt spill, dritt grafikk! Kosta 149kr! (noen månder siden jeg kjøpte det) Du kan ikke klage på grafikken til et spill som er mange år gammelt!
Lonely Wolf Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 ARMIES OF EXIGO!!!!!!!!!! brutke 450,- på dette dritt spillet som ligner no sykt på AoE med litt WC3 i seg! DET ER SÅ BAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tim Pop Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Mitt aller skrinneste kjøp må være Bloody Roar. For et makkverk av et spill.
kris33 Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Syns Black&White var ganske ok jeg men det er nok den største bommert kjøpe jeg har gjort alikevel. Det var jo ikke WindowsXP kompatibelt....syns godt de kunne ha skreve det med litt større bokstaver ja Black and White kan kjøres på XP! Det gjør det iallefall hos meg!
TumTum Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Kjøpte Splinter Cell på spiderman (dyreste butikken i by'n)Kom forbi første level (eller gjor jeg det) så gad jeg ikke mer. Splinter Cell er jo et av tidenes beste spill! Ja! Det er det beste spillet synest jeg da. Det er og det jeg har brukt mest penger på, kjøpt eneren tre ganger og en gang til ps2. kjøpt 2'ern en gang. snart en gang til, skal ha det og ti lps2, bare for å ha det. snart kommer 3'ern som jeg SKAL ha. skal og ha den på ps2 åga extra ting på ps2 versjon, skal og prøve å få tak i limited edition av scct.. (som kun selges i usa. esj) men min pc blir oppgradert når det kom et nytt sc spill, kjøpte pc pga sc og .. så¨det er garantert Splinter Cell som har brukt mest av mine penger, men kan vel ikke kalle det sløseing...ikke for min del iallefall Men mitt dummeste kjøp må være Enter the matrix. Makan til dårli laga spill....Esj... Moro var det.. den 1ste timen, men grafikk, gameplay og lyd er dårli, men litt tøffe fx. Men det drittet kostet meg vel rundt 450 kr Endret 26. januar 2005 av TumTum
Humbug Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Blåste 200 danske på Post Mortem. Det spillet var kvalitet Ellers er jo söldner en slager. Det var jo mindre ferdig en de fleste betaer jeg har vært borti
uberboss Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Half life2...absolutt det teiteste spillet jeg har kjøpt...er jo akkurat som hvilket som helst skytespill...pent å se på ,men ikke nok innhold.(nå er det sikkert mange som blir sure for dette...hahahaha)
boomstiCk Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 det norske managerspillet, samt et skytespill som heter "Witchaven" for noe makkverk
TCi Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Half life2...absolutt det teiteste spillet jeg har kjøpt...er jo akkurat som hvilket som helst skytespill...pent å se på ,men ikke nok innhold.(nå er det sikkert mange som blir sure for dette...hahahaha) Ikke sur, men oppgitt. Les litt på denne siden du: http://fragfiles.org/~hlstory//
AndyG Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjøpte Blue Shift når det var helt nytt. På vei hjem rota jeg det bort, så jeg dro tilbake til butikken og kjøpte det en gang til. Forventet et kjempespill. Spillet i seg selv var jo greit nok, men en spilletid på 1 time var litt snaut.
TCi Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Jeg kjøpte Blue Shift når det var helt nytt. På vei hjem rota jeg det bort, så jeg dro tilbake til butikken og kjøpte det en gang til. Forventet et kjempespill. Spillet i seg selv var jo greit nok, men en spilletid på 1 time var litt snaut. Hvordan i alle dager klarte du det på 1 time? Blue Shift er kort, men ikke så kort. Normale personer klarer det på 3-5 timer.
Thewiz Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Kjøpte Kotor til Xbox, jeg ble skuffa. Jeg hadde kjøpt det på elkjøp og åpna det og spilte det litt, la det tilbake i coveret og satt på forseglinga igjen. Jeg fikk faktisk til å bytte det.
Brusfantomet Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Det verste spillet jeg har brukt penger på må være half life til ps2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå