Master-Mode Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Dette har egentlig ikke noe med topicen å gjøre men, jeg tenkte det var bedre å spørre her enn å lage en ny. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en p5 mus? P5 er en elektronisk hanske som fungerer som en mus. har prøvd å finne den men den gang ei
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det er greit at den e off topic, men av alle plasser her? Du kunne ikke ha valgt en bedre plass?
bleidd Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 (endret) Den var fryktelig feilpostet ja! Men det virkelig rare her er at jeg så AKKURAT det samme spørsmålet oppe for noen dager siden her på forumet, men Master-Mode her har bare 1 innlegg Hmm EDIT: oi, jeg er jo like off-topic her selv... Så for å rette på det: jeg angrer på at jeg kjøpte spillet Midnight Club 2. Dårlige greier, huff og huff Endret 6. mai 2004 av bdd
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 EDIT: oi, jeg er jo like off-topic her selv... Så for å rette på det: jeg angrer på at jeg kjøpte spillet Midnight Club 2. Dårlige greier, huff og huff haha.. lol!
_vamecum Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 (endret) Dårligste kjøp er spillet som het Z. 1 gang spillt, aldri mer. Husker det spillet der!! Spillte den demo av det en gang LAAAAAAAAANGT tilbake i barndommen.. (Lurer på om det kanskje var på Amigaè`n?!) Anyhow: Det var et spill som virkelig STANK jah!!! Seriøst elendig!!! Z2 var helt på tryne det også for den saks skyld Du MÅ kødde????? Laget de en oppfølger til det skvipet der???? Det er jo helt utrolig... Like ille som at Steven Segal og Chuck Norris fortsatt får lov å lage filmer det... Ja, de kom med en oppfølger til det skvipet! Værste av alt var at gameplayet var det samme som på det første Mad, det z spillet var er jo et mine all-time-favourites. Veldig utfordrende og vanskelig! Waste of money? , hm zelda WW(ntsc),freeloader,animal crossing. Tv'n min lagde svarthvitt-spill til meg :/ Endret 6. mai 2004 av _vamecum
proxymus safiron Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 599 spenn for thief 2 hakke prøvd det engang! primirivt snørrball sugende kake møl
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 599 spenn for thief 2 hakke prøvd det engang! Hva med å prøve det før du bruker en enorm mengde med wallbash-smilies, da?
Togo Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 599 spenn for thief 2 hakke prøvd det engang! Genierklering! *klappklapp* Det er jo det samme som å si at du ikke liker noe før du har smakt det. Spill spillet, så kan du få klage.
Corduroy Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 599 spenn for thief 2 hakke prøvd det engang! Genierklering! *klappklapp* Det er jo det samme som å si at du ikke liker noe før du har smakt det. Spill spillet, så kan du få klage. Så SLIPPER du å klage! One of my all time favorites. Knakende bra spill
Zypod Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 (endret) the sims... kjøpte det en gang... spillte det i en time før jeg måtte dra med toget.... glemte baggen, med the sims i... fikk tilbake baggen, uten the sims i... kjøpte det igjen... spilte en time till og gikk lei... Endret 8. mai 2004 av Zypod
Flakkmeister Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 (endret) the sims...kjøpte det en gang... spillte det i en time før jeg måtte dra med toget.... glemte baggen, med the sims i... fikk tilbake baggen, uten the sims i... kjøpte det igjen... spilte en time till og gikk lei... Endret 9. mai 2004 av Flakkman
proeSS Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 (endret) Må vel være Tribes 2 og Seriouse Sam. Kjøpte Tribes2 (grunnet helt absurde problemer med at det var umulig å lese cd'n og fikk ikke bytta det )og har aldri spilt det... Seriouse Sam var bare elendig.. herregud har ikke vært borti værre.. eller har dakana(eller hva det het:p) argh.. alltid prøv demo'er først! Endret 9. mai 2004 av proeSS
Elensar Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 (endret) True Crime Streets of Los Angeles til ps2. Endret 10. mai 2004 av Zernick
Jakartabebopp Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 hmmm.. jeg husker veldig godt Daikatana. tror jeg skjeldent har gledet meg til et spill mye som jeg gjorde med det spillet, og så stinket det så ugudelig mye!
Treblad Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Jeg betalte nærmere 450,- for Lord of the Rings - the Fellowship of the Ring...
bleidd Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjøpe aldri spill ^^ Nei, det er vel ikke alle som spiller dataspill. Jeg ser ikke så mye moro i de små gratis-spillene, men noen bra finnes jo. De beste spillene er de som ligger mye arbeid bak, og de koster dessverre i dyre dommer.
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjøpe aldri spill ^^ Men sløste penger på Worms.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå