Gå til innhold

Splinter Cell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er i begynnelsen av trainingen må du se etter noen lys på veggene og i taket. Det hadde gått så mye lettere hvis du hadde hørt etter hva Lambert sier! :thumbup:

Skrevet

Vår kjære lille "trener" sier noe om å se på de forskjellige punkter på veggen. Når du har sett opp ned venstre høyre kan du starte å gå. Det eneste du trenger å gjøre i den absolute starte er å bruke musa :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Tusen Takk Bear... Nå går det ann.. :thumbs:

[sint] Jeg sa akkurat det samme i begynnelsen! :angry: Hadde du åpnet øynene hadde du sett den første posten som var fra meg, slik at jeg hadde sluppet å sitte å gruble på hva i all verden som kunne være galt! [/sint]

Men det var bra du fant ut va det ihvertfall! :thumbup:

• 6 måneder senere...
Skrevet
[quote name='CurSi0' date='25/12/2003 : 22:13'] Hvis det er i begynnelsen av trainingen må du se etter noen lys på veggene og i taket. Det hadde gått så mye lettere hvis du hadde hørt etter hva Lambert sier! :thumbup: [/quote]
Åja...Sry da! Men takk iverfall!
Skrevet (endret)

må nesten si det at man skal være ganske uoberservant at når Lambert (Som for de som ikke vet det, så er stemmen hans, han som spiller USA`S president i 24 - tv-serien) spør deg om å se på de punktene på veggen, så istedet for å gjøre som han sier prøver man og bevege seg rundt om kring.. hehehe :D

Men men, :p

Endret av Earth657
  • 1 måned senere...
Skrevet

Stemmen til Labert i SCPT er samme person som spiller president i 24, Dennis Hayesbert. Men det er ikke han's stemme i SC1, vet ikke hvem det er men ikke Dennis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...