LOZER Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Jeg fant ingen nye poster på dette , men jeg har en kamerat som skal ha ny skjerm- Kravener er *19" *ca. Flat Bilde *tar ikke alt for stor plass (dybde) *pris under 2500,- med frakt -Norsk WebShop Alle forslag er velkommene ! LOZER
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 (endret) Mpx Denne skulle vel holde Endret 25. desember 2003 av londoy
potetskrell Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Uff, det må du ikke tenke på! Skal du ha 19 tommer crt MÅ den være flat.. tro meg, det er så veldig mye bedre å se på.. Buen på en 19 er veldig stor og fremtredende. Kjøp denne og jeg skal love du blir fornøyd Komplett Hansol
Kosmos Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Helt enig at du må velge flat crt! Jeg har denne og synes den er topp! http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl
LOZER Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 Takk for alle svar londoy[b/] Mpx Denne skulle vel holde Dette innlegget har blitt redigert av londoy, 25/12/2003 : 16:12 Kan gjerne gå opp i pris !!! (du vet ) Ingardj Ser bra ut den ja... Kosmos Ser topp ut den ja _Jeg får legge_fram deres kloke råd til min kamerat som skal få skjerm til jul (ETTERPÅ ) LUSER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå