Pliscin Skrevet 12. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2020 Cyberpunk Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Pliscin skrev (21 timer siden): Cyberpunk Jeg har ikke det spillet, så det blir vanskelig, dessverre. 😒😒 Endret 13. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Ser ut som jeg må velge selv i dag, pga @Pliscin har valgt utenfor hylla mi som vanlig. 🙄 Men Plis, frykt ikke. Jeg har gjort det slik at jeg ser det du velger som en anbefaling isteden for, så får jeg se hva jeg gjør. Om jeg ordner meg det spillforslaget ditt en gang i tiden, når tid det skjer er vanskelig å si. Så klart, hvis spillet virkelig faller i smak, så mer sannsynlig at jeg ordner meg det. ☺️ Har sagt det før, sier gjerne det igjen. Siden du alltids velger utenfor hylla min, så må du være klarover at det er vanskelig for deg i å få napp. Endret 13. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Endret 13. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2020 Nå er det en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker? 😊🎮🎮 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2020 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2020 Dette er de Ps4 spillene jeg har i hylla: Geometry Wars Dimensions Evolved NBA2K 17 Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout Omega Collection Anima Gate Of Memories Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Dark Souls Dark Souls 2 Dark Souls 3 Dead Cells Deception 4 The Nightmare Princess Destiny Destiny 2 Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Mirror's Edge Catalyst Monster Hunter World Slain Back From Hell Terminator Resistance 20th Anniversary Duke Nukem 3D World Tour Agony Agents Of Mayhem Bioshock The Collection Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Skyrim The Evil Within 2 Until Dawn Valfaris Vikings Wolves Of Midgard Wolfenstein The Old Blood Wolfenstein 2 The New Colossus Plague Inc: Evolved Path Of Exile Life Is Strange Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Nytt i Ps4-spill hylla mi: Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2020 Nå er det enda en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2020 Kan se ut som jeg må selv velge i dag. 😕 Men det er greit. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2020 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2021 Dere kjenner rutinen min nå. Nå er det enda en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2021 Dette er de Ps4 spillene jeg har i hylla: Geometry Wars Dimensions Evolved NBA2K 17 Redout Trackmania Turbo Dragon Quest Builders Dragon Quest Builders 2 Grip Lego Dimensions Lego Worlds Minecraft Minecraft Story Mode Season 2 No Man's Sky Owlboy Radial - G Racing Revolved Rayman Legends Transformers Devastation WipEout Omega Collection Anima Gate Of Memories Anima Gate Of Memories The Nameless Chronicles Axiom Verge Blazblue Chronophantasma Extend Bloodstained Ritual Of The Night The Count Lucanor Crystar Gravity Rush Gravity Rush 2 Guilty Gear XRD Sign Minecraft Story Mode Nitro+ Blasterz -Heroines Infinite Duel- Overwatch Terraria Transformers: Rise Of The Dark Spark Under Night In-Birth Exe: Late [st] Under Night In-Birth Exe: Late [cl-r] Battleborn Bloodborne Bound By Flame Darksiders 3 Dark Souls Dark Souls 2 Dark Souls 3 Dead Cells Deception 4 The Nightmare Princess Destiny Destiny 2 Diablo 3 Reaper Of Souls Hellblade Senua's Sacrifice Horizon Zero Dawn Immortal Realms Vampire Wars Jurassic World Evolution Kill la Kill - If Life Is Strange Before The Storm Deus Ex Mankind Divided Life Is Strange 2 Mirror's Edge Catalyst Monster Hunter World Slain Back From Hell Terminator Resistance 20th Anniversary Duke Nukem 3D World Tour Agony Agents Of Mayhem Bioshock The Collection Catherine: Full Body Death Stranding Dishonored 2 Doom Doom Eternal Doom Slayers Collection Mortal Kombat X Mortal Kombat 11 Nier: Automata Resident Evill 7 Skyrim The Evil Within 2 Until Dawn Valfaris Vikings Wolves Of Midgard Wolfenstein The Old Blood Wolfenstein 2 The New Colossus Plague Inc: Evolved Path Of Exile Life Is Strange Minecraft Dungeons Cross Code Lovecraft Untold Stories Mortal Shell Sonic Forces Morbid: The Seven Acolytes Bayonetta Vanquish Nytt i Ps4-spill hylla mi: Street Fighter 30th Anniversary Collection Tetris Effect Skyrim VR Saints Raw IV & Gat Out Of Hell 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2021 Noen ønsker til i morn Søndag streamen min? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Ser ut som jeg må velge selv denne gangen, det er greit. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2021 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2021 Disse gangene går virkelig fort. Er det virkelig mulig at det er en søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 🎮🕹️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2021 Enda en ny søndag rundt hjørnet. Noen ønsker til i morn? 😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Ser ut til jeg må velge spill selv i dag. Det er helt greit. 😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2021 Atter en ny søndag. Noen ønsker til i morn? 🎮🎮 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå