Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal igang med litt studier igjen, og siden det blir tungvint å dra gamingtårnet med på lesesalen, så må jeg gå til anskaffelse av en laptop.

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en ny sånn en: https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/baerbar-pc/hp-15-db0015no-156-laptop/p-1012129/

Til ca: 2-3k, som også er det meste jeg kan bruke.

 

Noen som har noen tanker om specsa? Vil det lønne seg å se etter noe brukt på finn? Har alltid styrt unna hp, compaq, dell tidligere, da de hadde som praksis å sveise fast komponenter i gamle dager, men den praksisen er det kanskje slutt på?

 

Pcen skal som sagt først og fremst brukes til office, og surfing, men det hadde vært kjekt om den kunne funka til streaming og lettere indiespill på reiser(risk of rain2, auto chess)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt grei laptop det der :)

Om det så bare er plass til 1 ram brikke, så er det jo bare å kjøpe 1 brikke på 16GB viss du føler 8 blir for lite :)
 

Samme med SSDen, er jo bare å oppgradere når du får for liten plass.

 

Har en gammel asus fra 2009 som jeg har oppgradert ram, til ssd og wifi kortet. Wifien som var orginal hadde ikke rekkevidde i det hele tatt og da oppgraderte eg til ett eller anna intel kort. Dobla rekkevidden å hastigheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...