Gå til innhold

PC9800pro yter Dårligere enn mitt gammle Geforce2


eln

Anbefalte innlegg

hei :)

pakket for få timer siden opp den deiligste(skulle ivertfall være) pakken fra under julegrana opp, selfølgelig lå det ett pc r9800pro der, har liksom værd "drømmen" ei god stund nå på trossav mitt gammle slitne Geforce 2 GTS 64mb, laster på forhånd ned catalyst3.10 driverne og sletter alt som har med Nvidia å gjøre. etter jeg har fått lagt inn driverne fyrer jeg opp steam(counter-strike 1.6). imens jeg hummrer litt for meg selv om at nå skal det bli digg med høy og stabil fps. men neida.. ustabilt og lavere timerefresh enn Geforce2 kortet :roll: .

 

tengte som så at dette må ha noe med instillingene på vertical sync og liknende men nei...

noen som har nå gode råd? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flere som har dette problemet.... fps hopper fra 30-60(100) det værrste er jo at dette bare gjelder HL(og mods)... og dette er ikke no gøy og spille med...... har 2 kompiser med samme problem... hørte en plass at ati "investegata" dette... og skulle komme ut med noe som fikser dette.... mer vet ikke jeg...

Endret av xico
Lenke til kommentar
Vel selv om du setter det nye kortet på de "dårligste" innstillingene så skall det kjøre ræva av det gamle kortet ditt . Så her er det åpenbart noe galt , personelig ville jeg formatert C og lagt alt inn på nytt.

det fungerer ikke... det virker som om det er noe bug med noen av korta.... ene kompisen min har PC 9200SE ... andre har PC9800PRO

 

 

begge har samme prob... så kjenner jeg og mange med samme korta , som fungerer fint.... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...