Gå til innhold

Fortnite skin Samsung?


Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hei, hører at man kan få et spesielt skin til Fortnite om man har kjøpt en Samsungtelefon. Er dette noe man kan gi/selge til andre? Jeg spiller ikke Fortnite, så jeg har ikke bruk for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhørte meg med Epic Games, og fikk beskjed om at det var stengt ulovlig. Det er nok minimal risiko for å bli oppdaget, men jeg ville slitt med samvittigheten.

Det du postet på det engelske forumet var om å låne ut/selge kontoer. Når jeg solgte min så logget bare kjøper seg på min mobil i 1min å fikk aktivert skin. Uansett tou/eula er ikke noe issue for din del når du ikke spiller siden kontoen i værste fall bare blir stengt.

Lenke til kommentar

Det du postet på det engelske forumet var om å låne ut/selge kontoer. Når jeg solgte min så logget bare kjøper seg på min mobil i 1min å fikk aktivert skin. Uansett tou/eula er ikke noe issue for din del når du ikke spiller siden kontoen i værste fall bare blir stengt.

Jeg mailet Epic Games direkte.

Lenke til kommentar

Når Samsung Note9 kom så fulgte det med et Fortnite skin, jeg kjøpte min som demo fra Komplett og det eneste som var brukt på telefonen var at den hadde låst opp dette skinnet. Ellers var den som ubrukt :p

 

Eneste grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg prøvde skaffe skinnet for videresalg siden jeg uansett ikke kom til å bruke det.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Jeg forhørte meg med Epic Games, og fikk beskjed om at det var stengt ulovlig. Det er nok minimal risiko for å bli oppdaget, men jeg ville slitt med samvittigheten.

Det at det er i mot regelverket til Epic Games betyr jo ingenting. Det er ikke i mot regelverket til land ol. Du kan ikke bli straffet for det (annet enn at de kanskje deaktiverer din Fortnite-konto om du har en).

 

Eksempel før i tiden, solgte jeg veldig mye virtuelle penger i diverse MMO'er. Det er imot regelverket til spillet, men er på ingen måte imot noen norsk lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...