Gå til innhold

E-SPORT: «Nyhrox» (16) vant duo-turneringen i VM i Fortnite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BARF!

Misunnelse er noe dritt

Ikke misunnelig, synes bare 26 millioner burde vært brukt andre steder. Når jeg ser tilbake er jeg glad jeg ikke hadde 26 millioner når jeg var 16.

 

Gratulerer, du er den eneste i verden som tenker skkurat som det.... Du skulle hatt premie, not!

 

Hæ!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Populeriteten styrer alt. Fortnite er heilt genialt egentligt. Det er lotto med noen valg som må taes under veis som gir deg illusjonen av at du fortjener det. Så det skal di ha kudos for.

 

Og ja, at folk prøver å bortforklare at fortnite er lotto er heilt idiotisk når forhandsfavoriten ender blandt di siste og det samme gjør han som tilfeldigvis vant dagen før. Folk på 13 og 14 år som har spillt dataspill i et par år kan hevde seg, da bør det gå ein alarm om dette faktisk ikkje dreier seg om ferdigheter eller tilfeldigheter.

 

Samtidigt som denne turneringa gikk så blei det holdt Quake championship på quakecon igår. Der vinner(k1llsen) fikk ein penge premie som er halvparten av det taperene i fortnite fikk. Er ikkje rettferdigt, men sånn er det bare. Nå må folk slutte å mase om at pengene burde blitt brukt andre steder.

Lenke til kommentar

Er det noen store ferdigheter som kreves i dette spillet? Kan det i det hele tatt sammenlignes med dota og cs?

 

Alle spill krever ferdigheter. Enten det er Dota 2, Street Fighter, Tekken, Super Smash og CS osv. Absolutt alle spill krever ferdigheter. Videospill turneringer er som kapitalisme. De gode spillerne med skillls vinner og de med dårlig skills taper. Jeg har spilt Dota siden Warcraft 3 og det eneste jeg kan si. Skills, skills og skills gjelder absolutt alle videospill.

 

Når det gjelder Dota 2 så har jeg ikke spilt dette på lenge. Fordi low pool er i realiteten GULAG og Dota kommunisme. Jeg har 49 kamper LOW POOL som må spilles på min steam konto. Dette føles altfor kommunistisk og derfor har jeg sluttet å spille Dota 2. I tillegg har de fullstendig ødelagt MASK of Madness. Hva pokker er vitsen med å bruke Mask of Madness når du silencer deg selv. Så har de fjernet range og skills fra heroes og puttet dette i skill TREE.

 

Ta for eksempel void. Skill treet til VOID er jo i realiteten gamle dota warcraft 3 void. De har bare fjernet hans ekte skills og puttet det i skill tree. Så jævlig idiotisk. Valve har fullstendig ødelagt Dota 2. 

 

Low Pool = Kommunist Dota 2 gulag.

Skill tree = Original Dota skills til heroes.

Jungle = Ubrukelig.

 

Dota 2 har blitt så idiotisk at ingen legend legacy spillere fra Warcraft 3 gidder å spille det lenger. Med unntak av Dendi så er det ikke mange legend spillere igjen fra Warcraft 3 eraen. Til og med alle min 30 kamerater som før likte Dota. Hater alle sammen Dota nå. Dota har blitt fullstendig ødelagt av Valve. Jeg har spilt veldig mye Fortnite de siste 6 måneder og jeg kan bekrefte at Fortnight krever mye skills. Det krever faktisk mye mer skills enn Age of Empires 2, Starcraft 2, Dota 2 og Warcraft 3.

 

Det som er flott med Fortnite. Du kan spille SOLO eller med team. Har du ikke team så kan du spille solo.

Endret av Lord Balrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...