AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2019 Skrevet 23. juli 2019 Istad la jeg merke til at håret virket mye tynnere øverst helt fremme når jeg satt det opp i hestehale. Jeg aner ikke hvorfor det kan ha blitt sånn, og nå greier jeg ikke å slutte å tenke på det. Hva er lurt å gjøre med det? Har nesten ikke hatt det i hestehale i år, så tror ikke det er pga jeg har hatt for stramme hestehaler. Men jeg kjøpte noen myke hårstrikk som ikke lugger i det hele tatt, og har tenkt til å begynne å bare bruke disse. Har ofte hatt litt sår og kløende hodebunn da, men har ikke gjort noe med det, da det har skjedd så mye i år. Er det mulig at det er grunnen? Har kanskje brukt tørrsjampo litt ofte det siste året også, så nå tørr jeg ikke å bruke det lenger. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, er det noen som har noen tips? Anonymous poster hash: a9777...a80
henrikwl Skrevet 23. juli 2019 Skrevet 23. juli 2019 Ta en tur innom en frisør og hør om de har noen idéer? 1
Gaea Skrevet 3. august 2019 Skrevet 3. august 2019 Hårtap kan skyldes så mangt. Psykiske belastninger, dårlig kosthold, arv, alder, overgangsalder, diverse sykdommer som gir hårtap og det å stresse håret (stramme fletter, føning, kraftig børsting) Sykdommer i hodebunnen kan også gi hårtap. Autoimmune sykdommer kan også være forklaringsfaktor. Hvis du avvenner håret med å bruke hårprodukter, så kan du gå lengre tid mellom hver gang med at du vasker håret, og håret vil nok bli bedre. Hør med frisør og/eller lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå