Gå til innhold

Nintendo slipper ny Switch-versjon med bedre batterilevetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull.

 

Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4.

Lenke til kommentar

Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull.

 

Øh, garanti/reklamasjon. Jeg aksepterer ikke feil som jeg må betale på mine ting om de er under 5 år.

Her må man isåfall være hardere med forhandler, det er ikke Bergsala du handler med.

Du skal ALLTID kun forholde deg til forhandler, uansett.

Endret av Excelsion_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull.

Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4.

Norsk garanti.

Du mener reklamasjonsrett.

 

Uansett: At man har vært hardhendt faller ikke nødvendigvis under garanti eller reklamasjonsrett på kontroller.

Endret av 3irik
Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde dette på min Venstre... Måtte sende inn til Bergsala og måtte betale 390 kr. Dette er tull.

 

Drifting skjer på alle konsoller, hvorfor skal Nintendo betale for at du har vært for hardhendt? Sony betaler ikke drifting på PS4.

Norsk garanti.

Egentlig, sa de at det var bulk i min kontroller. Det kosta analog sticken 390kr. Ja. En analogstick koster 390kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...