Gå til innhold

For et kaos med Telenor!


Anbefalte innlegg

Jeg ser på historien min på Facebook, at jeg for eksakt 1 år siden skrev: I morgen får jeg fiber, 500/500.

Dette var jo med 1 års binding, og jeg betalte alt i alt 799 kr/mnd. Så når regninga da gikk opp flere hundre kroner regnet jeg med at det året var gått og ny pris innført. Men når jeg ser statusen i dag, så må de jo alt for tidlig ha øket prisen! Jeg ringte inn og fikk prutet ned prisen igjen etter ei stund. Da var allerede ny giro i nettbanken, så jeg skulle bare betale den, så skulle de trekke mellomlegget på neste regning. Så har de prestert å trekke langt over det dobbelte av det de skulle trekke, så nå har jeg over 3500 kr til gode fra dem! Så her gjelder det virkelig å passe på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GTrad9iY

Skyldes sikkert en feil hos dem, da. Du får be dem om å rette opp i det. Så får du kanskje et propellklistremerke som plaster på såret. Som du kan hive i søpla...

Lenke til kommentar

Det er ikke eneste telenor har tapt penger på coax\ og VDSL lever fremdeles usikker fremtid, der har de nok tap en del på, og må legge fiber, du får vurdere 5g i stedenfor godt mulig det blir bedre.

 

500/500, 5G/fri data blir nok mer enn 799 kr/mnd...

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Det er ikke eneste telenor har tapt penger på coax\ og VDSL lever fremdeles usikker fremtid, der har de nok tap en del på, og må legge fiber, du får vurdere 5g i stedenfor godt mulig det blir bedre.

Friskt at du som mener Telenor tar ågerpriser samt tilbyr for dårlige hastigheter i Norge mener at de har tapt penger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...