IceCool Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Skal handle litt alkoholgreier til meg og dama, men vet ikke helt hva, greit nok når man er ute på byen og ser liste over haugevis av drinker og shots, men når du står på polet med 250 stressa folk der er det fort å glemme eller ikke finne ut hva som skal handles, før du er utenfor med ettpar flasker i posen... Jeg har satt opp Galiano, Hot'n Sweet Vodka Shot (Tyrkisk pepper shot), Asti Martini/Cinzano, Tequila. Disse vet jeg funker men har noen smakt noen gode shots tar jeg gladelig imot tips og smaks beskrivelse. Gidder ikke blande masse greier så det må være no "sjenk og bruk" drikke. (Mente ikke sjenke å bruke dama altså...Tror jeg hehe )
lodott Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Har endel kompiser som liker Aftershock (fåes i grønn - lime tror jeg, rød - kanel, og blå - ?) Er den grønne de pleier å drikke.. Absint er det jo noen som liker og...smaker litt mintaktig.
[bat] Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Aftershock er schläger, men ikke så mange som selger det ut i fra hva jeg har sett. Her er en GOD oppskrift på tyrkershot (mye bedre enn hot'n'sweet): Du trenger: 1 helflaske vodka (vanlig Hammer er perfekt;)) mellom 2 og 3 poser tyrkisk pepper (du må bare bruke feelingen) 0,5 dl vann 1. Legg dropsene i en større pose, bruk noe hardt (kjevle / hammer / gammel pc) til å knuse dropsene til små biter. (eller foodprofessor) 2. Finn fram en kjele, bland vann og knust drops, varm opp til det smelter. Deretter kjøler du ned den litt seige blandingen (konsistens ca som tykk, ublandet saft) 3. Kjøl ned blandingen, og hell oppi all vodkaen. Rist. Dere er nå klare for en kveld med myyye gøy Lykke til, og god jul
RIP Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 tyrker\hot'n sweet er jo godt du kan jo også tenke litt på drinker, det er heller ikke så sterkt
IceCool Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Skrevet 24. desember 2003 tyrker\hot'n sweet er jo godt du kan jo også tenke litt på drinker, det er heller ikke så sterkt Hehe ikke sterkt? Jo godt å ha litt forskjellig, kjipt å drikke bare søtt og sterkt så tynner med litt Asti Martini, magnumflaske på 1,5 liter er bare 7%, men smaker godt Får se om jeg får tak i Aftershock (lime) ihvertfall Skal jeg blande drinker blir det bare sprit, fanta (shweppes) og sanfransisco drinkmix hehe
RIP Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 jau, jeg drikker for det meste drinker, smaker jo så godt tar bare no sprit og heller i noe man finner i kjøleskapet
Torsteinen Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 ' date='24/12/2003 : 01:42'] Aftershock er schläger, men ikke så mange som selger det ut i fra hva jeg har sett. Her er en GOD oppskrift på tyrkershot (mye bedre enn hot'n'sweet): Du trenger: 1 helflaske vodka (vanlig Hammer er perfekt;)) mellom 2 og 3 poser tyrkisk pepper (du må bare bruke feelingen) 0,5 dl vann 1. Legg dropsene i en større pose, bruk noe hardt (kjevle / hammer / gammel pc) til å knuse dropsene til små biter. (eller foodprofessor) 2. Finn fram en kjele, bland vann og knust drops, varm opp til det smelter. Deretter kjøler du ned den litt seige blandingen (konsistens ca som tykk, ublandet saft) 3. Kjøl ned blandingen, og hell oppi all vodkaen. Rist. Dere er nå klare for en kveld med myyye gøy Lykke til, og god jul dette blir bra med 96%!!! i tillegg er 96, vann og sånn dere grønn seig lime greie du får på rimi for 40 spenn en slager
Torsteinen Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 nei!! Fått fatt i noe SKIKKELIG safe saker.... brenner blått som ******... lukter ikk ebrent.. er helt herlig
IceCool Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Skrevet 24. desember 2003 96% gir bare dama knockout, blir ikke så mye "morro" da hehe, må alltid tynne til ca 40% men det er jo det de fleste drinker blandes med.
Warlock Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Har ikke altfor mye erfaring med drinker, men coca-cola, sånn sitrongreie på flaske og "dark rum" er utrolig godt, kan også bytte ut dark rum med bacardi.Cuba libra tror jeg drinken heter. Passer fint med isbiter også.
el-asso Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Vodka og Battery enkelt og holder deg/henne gående hele natta
FiskePinna Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Du som blander ut 96'n kaller vi avholdsfolk. Prøv 96 med sitronekstrakt og eplenektar (hvis du ikke er mann med stor M og tar den rein).
Josten Skrevet 25. desember 2003 Skrevet 25. desember 2003 Vodka, fjellbekk drinkmix og sprite Enkelt og godt
ZyberZone Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Sambuca.. Godt & artig.. Tenner på det før du drikker det (Husk å slukke det også da )
Thlom Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Sambuca ja. ha i ett lite sugerør i shotteglasset, tenn på spriten, sug som ****** i sugerøret og når det har brent høl i sugerøret, så sier det SVOSJ og du har nettopp tatt en shot.
IceCool Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Skrevet 27. desember 2003 Hva smaker Sambuca da? 96% Er bare tull å drikke, ikke er det godt (Rett og slett for sterkt som hygge drikke. Det er nok mere en vorspiel drikke for folk som har dårlig råd og synes det er dritkult å oppføre seg idiotisk på byen. Ingen klarer å beregne inntaket og blir bare dårlig) og ikke er det noe for meg og dama som skal kose oss utover kvelden og natten med litt forskjellig drikke. Så det har ingenting med å være "Mann" å gjøre, det er bare teit.
OeO Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 vodka og appelsinjus! eller så kan du jo bare kjøpe litt jusbjus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå