Gå til innhold

90-tallets beste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sent å bringe opp dette temaet, men det kan jo bli interessant å høre andre folks meninger også. Personlig synes jeg at Age Of Empires var klart best, men jeg begynte ikke å spille skikkelige spill før rundt -97. Hva synes dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det gjør de ikke, ihvertfall ikke hvis man tenker på hvilke spill man har best minner fra, og ikke bare tenker grafikk jaget...

hmm den er vanskelig, muligens C&C...men jeg er ikke sikker. det er sååå mange :)

Skrevet

Får jeg kjeft hvis jeg skriver flere innlegg etter hverandre? Jeg så at Joacim lurte på noe........det er mange som spiller TS på nettet fortsatt :)

Skrevet

Siden dere har litt greie på spill her.....vet dere om noen bra spill som kan lastes ned fra nettet gratis?.....jeg har ikke cd-brenner, hvis det har noe å si *helt grønn*

Skrevet
Siden dere har litt greie på spill her.....vet dere om noen bra spill som kan lastes ned fra nettet gratis?.....jeg har ikke cd-brenner, hvis det har noe å si *helt grønn*

Vet ikke helt åssen type spill du tenker på. Men tenker du på spill som dem som står sitert ovenfor, må du ta en titt på retningslinjene. Tenker du på eldre spill som er blitt lovlige å laste ned (varierer veldig, men helst fra 80-tallet og tidlig 90-tallet), så er The Underdogs en strålende side. Ta en titt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...