RatmFan Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Litt sent å bringe opp dette temaet, men det kan jo bli interessant å høre andre folks meninger også. Personlig synes jeg at Age Of Empires var klart best, men jeg begynte ikke å spille skikkelige spill før rundt -97. Hva synes dere andre?
Playmaster Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 90 tallets beste spill ifølge meg er nok Legends of Zelda: Ocarina of time
OlaML Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Flott tema, men litt urettferdig. Spill fra -91 vurderes etter en litt annen standard enn de fra -99.
MrLee Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 nei, det gjør de ikke, ihvertfall ikke hvis man tenker på hvilke spill man har best minner fra, og ikke bare tenker grafikk jaget... hmm den er vanskelig, muligens C&C...men jeg er ikke sikker. det er sååå mange
trouble-man Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Ekstremt uorginalt topic RatmFan Dårligste spill! Første spill! 90-tallets beste spill! Finn på noe nytt
NoLimit_^ Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 (endret) Lett, Baldur's Gate 2... Eller, kom det på 90 tallet? om ikke, så må jeg si Half-Life... Endret 24. desember 2003 av NoLimit_^
falut Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Må si C&C TS... Trur jeg skal instalere det igjenn Er det noen som spiller det på multiplayer enda?
stine__ Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 C&C, Tomb Raider og GT...men jeg har bare hatt PS fram til nå, da
stine__ Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Tiberian Sun er det kuleste jeg har spilt på nettet da (men så har jeg ikke spilt noe annet heller, da....hehe)
stine__ Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Får jeg kjeft hvis jeg skriver flere innlegg etter hverandre? Jeg så at Joacim lurte på noe........det er mange som spiller TS på nettet fortsatt
Heales Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 2 klare titler: Ultima Underworld UFO: det første spillet i serien
stine__ Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Siden dere har litt greie på spill her.....vet dere om noen bra spill som kan lastes ned fra nettet gratis?.....jeg har ikke cd-brenner, hvis det har noe å si *helt grønn*
Shulgin Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Siden dere har litt greie på spill her.....vet dere om noen bra spill som kan lastes ned fra nettet gratis?.....jeg har ikke cd-brenner, hvis det har noe å si *helt grønn* Vet ikke helt åssen type spill du tenker på. Men tenker du på spill som dem som står sitert ovenfor, må du ta en titt på retningslinjene. Tenker du på eldre spill som er blitt lovlige å laste ned (varierer veldig, men helst fra 80-tallet og tidlig 90-tallet), så er The Underdogs en strålende side. Ta en titt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå