Gå til innhold

Hva er dette Pepsi banneret verdt?


Spelleman

Anbefalte innlegg

Har hatt dette Pepsi banneret i over 20 år, hvor det kommer fra husker ingen i husstanden.

 

Hva er noe som dette verdt ?

 

Cirka 3 meter langt, 70-100 cm Bredt

 

Laget i stoff, Alle kantene er godt sydd og det er små firekanter av plast innsydd i hvert hjørne for oppheng.

 

Det er et slags silkeaktig stoff, det er veldig solid og bilde/grafikk har veldig fine farger, Men det er jo litt spesielt og ha noe sånt i heimen med mindre man samler på Pepsi effekter eller vil henge i garasjen osv

post-481076-0-74514700-1562854468_thumb.jpg

Endret av Spelleman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eit kjapt søk på ebay etter "pepsi banner" gir forskjellige resultat.

Du kan kjøpe eit heilt nytt banner som nesten heilt likt berre litt mindre ca 1 x 1,5 m for kr 145,29.

I tillegg kom eg over eit brukt banner av lik størelse men som nok er eldre enn det du har der selgaren prøver å få kr 494,02 for det.

 

Eg har ingen anelse om det er eit Pepsisamlemiljø i norge (eg har inntrykk av at dei få som samlar samlar helst på Coca Cola som nok er eit langt meir populært merke her i Norge).

 

Eg kan godt sjå for meg at det er mulig å finne nokon som er villige til å betale 500 kr for dette banneret, men eg trur at det vil ta tid å finne den rette kjøparen.

Potensielle kjøparar er nok folk som har laga seg garasjebar, og kanskje små kioskar som selg Pepsi og som av ein eller anna grunn ikkje har fått slik reklamemateriell gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...