Gå til innhold

Ny Psu!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ska ha ny atx psu.. ;)

Har sett litt på strømforsyninger og syns denne ser grei ut:::

Enhance 460W, Dual Fan - 632 kr (komplett)

Jeg lurer på om noen vet hvor mange db denne lager.(Erfaringer?)

Kom gjerne med andre forslag på strømforsyninger (400++ watt) til ca samme pris.

God jul til alle sammen :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker gjerne erfaringer på støy fra psu (merker) osv....q-tec er jo som sagt *sucke*merke. :thumbdown:

Har dårlig erfaring med chieftec sine psu siden 2 av de jeg har hatt ikke har virket.

(Men chieftec's kabinetter er derimot *overlegne* i praktisk bruk, i hvert fall i forhold til Q-tec sine) :cool:

har en god følelse ovenfor enermax, enhance, og antec strømforsyninger :xmas:

Skrevet (endret)

Jeg har god erfaring med Aopen (tror det er Fortron). Jeg har en 300W, men de har en 400W som du får kjøpt fra MPX for kr. 868,-. Dyrt, men kanskje verdt pengene. :thumbs:

Endret av olavr
Skrevet

Mist strømforsyningen med blå led-vifte som de selger på microplex er både stille og ser bra ut! :)

Og forøvrig så OSER den kvalitet! jeg er megafornøyd med min (350W)

Skrevet

Kan anbefale Enermax/Antec på det sterkeste! Har kjørt to stk 450W'ere med kun 1 vifte @ 5 V i snart et år nå, og de funker fortsatt perfekt! Har ikke hatt noen problemer med de over hodet... Ellers kan du jo sjekke ut PSU-testene på Toms Hardware Guide...

:yes:

Skrevet

Jeg er enige med de som tenker kvalitet, en kompis av meg skulle sette in sin nye q-tec psu, når fyren skulle skru på pcen så sa det PANG! :laugh::laugh: og hele rommet var fullt med røyk! han fikk den heldigvis igjen på garantien da......

Skrevet
Jeg er enige med de som tenker kvalitet, en kompis av meg skulle sette in sin nye q-tec psu, når fyren skulle skru på pcen så sa det PANG! :laugh::laugh: og hele rommet var fullt med røyk! han fikk den heldigvis igjen på garantien da......

Sikker på at det ikkje va hans feil? :cry:

Skrevet
har bestemt meg for en 350 watt's psu isteden :D

*AOpen 350W, Super low noise, 12cm vifte*

:thumbs:

Det er en Fortron Source PSU hvis jeg ikke tar helt feil. Veldig bra :thumbs:

Skrevet

Høres ut som karen har tukla med 110/230v brytern...

Ganske morro egentlig, hvis ikke du er (var) så glad i den PC'en/PSU'en!

Smeller ganske bra må jeg si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...