Gå til innhold

noen som vet noe om tony hawk underground (thug)?


Krims

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor Tony Hawk-fan og ønsker meg THUG til jul! Det er veldig ulikt de gamle spillene. De har begynt fra starten og bygget seg oppover igjen. Du kan lage brett og triks. Du kan også gå, kjøre bil (Go-Karts, vanlige biler osv).

Du kan også unlocke tre Old-Skool levels fra THPS2!

 

Jeg håper jeg får det i morra ihvertfall!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syns at T.H.U.G er dritfett!! Storymoden er veldig bra, du starter som local skater og skaffer deg plass på team og ender opp som pro med eget team.. Kult!her har de utviklet spillet bra fra det forrige. (eneste nedturen med storymoden er at det tok meg en dag med spilling, så var det unnagjort..:( )

 

Ellers så vil jeg si at dette er det spillet i serien som er mest annerledes en de andre... utviklinga fra 3'eren til 4'eren var så si null!!!

Kult at du kan gå av brettet, kjøre bil, klatre opp på hus+++ og designe eget brett og lage triks....

 

Syns det absolutt er å anbefale :thumbs:

Lenke til kommentar
Eg spilte 2ern hos ein venn og det var skikkelig morro. 3ern fikk eg til jul eit år og sjølv om det ikkje var like bra som 2ern så likte eg det og spilte masse. 4ern er i samme stil som 3ern. Det sies at thug er likt 2ern, så det høres jo bra ut.

Likt 2'eren??!? Hmmm... Kan noen forklare meg på hvilke punkter thug er likt toeren???

Har vært trofast tony hawk spiller og har spilt alle spillene oppigjennom og digger de, men kan ikke si at jeg syns thug og toeren er veldig like... :no:

Lenke til kommentar
jeg og savner stilen til de første spillene.

Men tony hawk underground er fremdeles ikke dårlig.

Eneste jeg syns er drit med det spillet er når du skal kjøre bil.

 

Har sitt at tony hawk 2 kan kjøpes på xbox..

 

Så jeg prøver å få tak i det :w00t:

Få tak i Tony Hawk 2X. Det inkluderer alle banene fra THPS1 og THPS2 pluss 5 ekstra baner!! Synd at jeg ikke har XBox, går glipp av mye.

Lenke til kommentar

T.H.U.G = thps med en liten story vri. Ellers er det fortsatt bare det samma gammle konseptet, Nemlig masse knappe-trykking for å få masse poeng. Eller løse noen simple oppgaver.

 

Activision O2, gi oss noe helt nytt vi kan spille!. Ikke lag flere spill som er like. Den går vi ikke på igjen!!

 

Her må det tenkes nytt, før jeg griper tak i et nytt spill fra thps serien igjen.

 

THPS2 Var best!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...