Gå til innhold

Bitcoin med kjempe-comeback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt ..

 

Gjesp. Et minarki eller markedsanarki høres jo fortreffelig ut! Det hadde jo vært tragisk om Norge ikke kunne få lov til å være noe sånt som nr. 1 i bombingen av Libya f.eks.. Tenk så grusomt hvis folk, ja, t.o.m. politikere, måtte spørre pent om penger / varer fremfor å bare gjøre hva faen dem vil. Kan minne om en fiffig form for anarki allerede:   https://www.youtube.com/watch?v=NbNFJK1ZpVg

Endret av Capitalist Hippie
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

For noen år tilbake ble min NAS hacket og kryptert. For å få tilbake mine data måtte jeg kjøpe Bitcoins for å få tilbake dataene av piratene. Dette resulterte i at jeg til slutt satt igjen med litt BitCoins. Kontoen hos LocalBitcoins har stått urørt i mange år før jeg idag fikk en reminder mail som sa at jeg fremdeles hadde Bitcoins og at jeg hadde vært inaktiv i mer enn et år. For å logge inn måtte jeg re sette passordet og jeg kunne se at jeg hadde ca. 0.05 Bitcoins tilgjengelig tilsvarende litt over 5.000,-kr.

Nå er det ekstremt mye lureri omkring Bitcoins og jeg er derfor her for å få råd og hjelp for å se om dette er legit og jeg ønsker isåfall veksle inn/selge mine coins. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...