Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Sitter i rullestol pga. Fysisk og psykisk mobbing, nedsatt sæd kvalitet grunnet til kraftige daglige spark i skrittet gjennom 2-3 år på ungdomsskolen, har PTSD, Fatigue, store smerter i kropp daglig, går på AAP og er 100% ufør grunnet til kraftig psykisk og fysisk mobbing. Så hva trenger jeg for å ta med i en slik sak for å stilles mer sterkere i saken. Skal ikke lyve med å si at jeg kun er ute etter en unnskyldning for den vil jeg ikke godta uansett, men at jeg vil ha tilbakebetalt det jeg har tapt inkl. Fremtidig kostnader som jeg aldri kan jobbe med å få tilbake er noe jeg vil oppnå med å få til. Sitter i dyp gjeld grunnet mobbing, og sliter med depresjon grunnet til økonomi. Det å miste den delen av å kunne være normal igjen å kunne jobbe er noe jeg savner ufattelig mye. Så hjelp meg de som kan og fortell meg hva jeg trenger for å stille meg sterkere i saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og advokatvakt. Vært i kontakt med fastlege angående det her? Det er jo din psykiske helse og er meget viktig å gjøre noe med. Du må føle at fundamental rettferdighet faktisk virker i samfunnet.

 

Mener ikke å være uhøflig eller gjøre det vanskelig, men har du skrevet det du husker ned på papir eller data/notisblokk? Dette kan være lurt hvis du har tenkt å virkelig ta tak i hele prosessen og gå til sak mot eventuell kommune, skole og/eller stat for manglende støtte.

 

Skriv ned, og fortsett å finpuss den teksten hele tiden gjennom årene når du føler lyst til å skrive, så du har alt i detalj, alle navn, alle hendelser, alle tidspunkter. Da gir du psyken din litt mer frihet også.

 

Jeg håper virkelig du tar tak, får kompetent advokathjelp og går til sak mot hele systemet så du får erstatning som du fortjener. Da er du med på å presse staten til å ta tak i dette problemet. Psykologi burde vært fag fra barneskolen av, for å i hovedsak lære mobbere å føle empati og respekt for medmennesker. Det burde også være lag av psykologer i skoler som jobber i grupper som tar tak i internkonflikter som du har vært igjennom, prater med foreldre og bryter opp i de dysfunksjonelle psykososiale funksjonene.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det

Og advokatvakt. Vært i kontakt med fastlege angående det her? Det er jo din psykiske helse og er meget viktig å gjøre noe med. Du må føle at fundamental rettferdighet faktisk virker i samfunnet.

 

Mener ikke å være uhøflig eller gjøre det vanskelig, men har du skrevet det du husker ned på papir eller data/notisblokk? Dette kan være lurt hvis du har tenkt å virkelig ta tak i hele prosessen og gå til sak mot eventuell kommune, skole og/eller stat for manglende støtte.

 

Skriv ned, og fortsett å finpuss den teksten hele tiden gjennom årene når du føler lyst til å skrive, så du har alt i detalj, alle navn, alle hendelser, alle tidspunkter. Da gir du psyken din litt mer frihet også.

 

Jeg håper virkelig du tar tak, får kompetent advokathjelp og går til sak mot hele systemet så du får erstatning som du fortjener. Da er du med på å presse staten til å ta tak i dette problemet. Psykologi burde vært fag fra barneskolen av, for å i hovedsak lære mobbere å føle empati og respekt for medmennesker. Det burde også være lag av psykologer i skoler som jobber i grupper som tar tak i internkonflikter som du har vært igjennom, prater med foreldre og bryter opp i de dysfunksjonelle psykososiale funksjonene.

Jeg kan dessverre ikke huske dato og klokkeslett for hver eneste ting som hendte, men jeg vet hva som hente fra hvert av de årene konkret, navnene på personene som har vært involvert både av mobbere, lærere, rektorer, osv osv er noe jeg har skrevet ned og som jeg skal legge frem. Som sagt jeg må se om det går an å saksøke flere kommuner på en gang da mobbingen har foregått gjennom 2 kommuner fra grunnskole og frem til ut vidaregåande. Jeg er heller ikke helt sikker hvordan det ligger til stilling for meg med tanke på at mine foreldre ikke helt tok det jeg gikk gjennom helt alvorlig og at min tvillingbror eller andre som har vært vitne til hendelsene ikke vill stille frem som vitne for meg. Noe jeg er meget skuffet over da jeg fremdeles føler meg igjen bli etterlatt som en verdiløs dritt som ikke betyr noe for noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...