Jump to content
AfterGlow

Apple gir Macbook Pro mye mer krutt og «fikser» samtidig tastaturene

Recommended Posts

Guest Slettet+987132984
Jeg må le når jeg ser Apple snakke om ytelse. Klokkefrekvensen går nemlig i dass når prosessorene blir varme - noe de gjør ganske ofte i slike maskiner. Får håpe neste generasjon er bedre, men jeg tviler..

Pene maskiner som ofte har veldig god skjerm, men de klarer ikke realisere ytelsen sin og er overpriset til det punktet at det blir en fornærmelse. 

Guest Slettet-t8fn5F

Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke.

• Like 1

Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke.

I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under.

Guest Slettet-t8fn5F

I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under.

Hva i all verden er det for et tilsvar til det jeg skrev? Du kan ikke bare sitere på random.

Guest Slettet-t8fn5F

Garbage deserves garbage o)

Oi så mye kunnskap du bringer til dette forumet.

Lurer på hvor høy prisen blir til slutt.

Det kommer helt an på hva kundene deres godtar, og Apples kunder godtar gaaanske mye. De har vel muligens sett et tak mht iPhone, men om de slipper unna med det tar de alt de kan få.