Gå til innhold

E-SPORT: Fortnite-spiller saksøker FaZe Clan for urettferdige kontraktsforhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk

 

Høres ut som en advokat på pengejakt ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortnite er boss

 

 

Jeg kødder ikke, det er faktisk et elendig dårlig spill

Om noen bryr seg, så er kontoen min gitt til first- come- first- served

 

SkyGamer911

pluto2000

 

Mulig du trenger email kontakt meg i pm for denne. Den første som svarer -{PÅ DENNE POSTEN}- ** (VIKTIG) ** får den

Lenke til kommentar

 

Tror kanskje dette er en av de situasjonene der advokatene kanskje har sagt at her er det mye penger å tjene om vi vinner og ogaå overbreviser sin klient om nettop der. Har ikke noe intern erfaring her men ledelsen er sagt av mange til å være veldig genuine og gode folk

 

Høres ut som en advokat på pengejakt ja.

Noen advokater sier det på denne måten

"Jeg gir deg gratis hjelp men du må dele 10% av profitten om jeg vinner saken og jeg skal gjøre alt jeg kan for og vinne den"

 

Altså en no risk sak. Ingen risiko = why not

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...