Gå til innhold

Google advarer mot sårbarhet i selskapets egen sikkerhetsnøkkel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt å se at ‘alle’ binder seg til de store trygge internett-tjeneste-utbydere, og tror alt er sikkert for resten av livet...

?

Jeg forstår ikke hvorfor ‘folk’ ‘generellt’ tror når de kjøper en komputer/telefon at de har livstidsservice gratis, uten å måtte sjekke litt med realiteten. Sånn har det vært lenge. Folk må begynne å fatte. Spesiellt innen IT. Det er så mange gråsoner som firmaer utnytter seg av. -Reglene og lovene mangler fremdeles, så det er vill vest. Er man ikke forsiktig blir man ...kjørt.

 

Neida. Google er stort. Ta mine data. De er sikre... -Not.

Microsoft Azure? -Kan garantere jeg vil kunne si det samme innen to år.

 

/rant over...

Endret av Sandormen
Lenke til kommentar

Det er godt å se at ‘alle’ binder seg til de store trygge internett-tjeneste-utbydere, og tror alt er sikkert for resten av livet...

?

Jeg forstår ikke hvorfor ‘folk’ ‘generellt’ tror når de kjøper en komputer/telefon at de har livstidsservice gratis, uten å måtte sjekke litt med realiteten. Sånn har det vært lenge. Folk må begynne å fatte. Spesiellt innen IT. Det er så mange gråsoner som firmaer utnytter seg av. -Reglene og lovene mangler fremdeles, så det er vill vest. Er man ikke forsiktig blir man ...kjørt.

Neida. Google er stort. Ta mine data. De er sikre... -Not.

Microsoft Azure? -Kan garantere jeg vil kunne si det samme innen to år.

/rant over...

Hva ville skje om et land tilbaud svært god nett sikkerhet for alle, kunne det dra til seg en del firma og kapital ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...