enden Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 I bildepopup-scriptet mitt ( http://www.fundingsrud.net/tips ) lar jeg javascript skrive ut html-koden til popup-vinduet.. Scriptet er selvfølgelig kommentert vekk, men allikevel klarer validatoren å finne feil i html-koden. Ganske mange feil tilogmed... en av de # Line 20, column 49: end tag for element "TITLE" which is not open (explain...). ...de = "<html><head><title>Bilde</title></head><body style=\"margin:0;padding:0 ^
FuLu Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Jeg har funnet ut at w3c validator'en ikke liker javascript i html fila, så beste er å innkludere eksternt script. Da vil ikke den klage.
enden Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Skrevet 23. desember 2003 men jeg synes allikevel det er tvilsomt at den i det hele tatt bryr seg om kommentarer. Det lover ikke godt... Takk for svar i alle fall. Noen ganger er de enkleste løsningene de vanskeligste å finne selv...
haugsand Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Ikke noe poeng i å bry seg om slike småting. Koden er jo uansett ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå