KompleX Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Hadde ingenting å finne på idag, og en tanke dukket opp i hodet mitt og foreslo at jeg skulle lage en musematte. Spørsmålet mitt er hva jeg trenger og hvordan jeg går fram. Googlet litt rundt etter guider o.l men jeg fant ingen ting. Jeg søkte også på forumet etter tråder men fant vel ikke så mye her heller... (Den skal jo seff være for Optisk.) Takker for alle svar...
Zuluzion Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Husk "rugete" material. Sånn at musen leser bra.
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 du kan vel pusse litt plexiglass ? med en pussemaskin.. vet ikke hvor godt optisken takler det da. men det er vel verdt et forsøk
KompleX Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 (endret) Da skal jeg prøve det..... Får jeg kjøpt Plexi hos en vanlig glassmester? Endret 22. desember 2003 av KompleX
Fnygaa Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 Funker (pusset) plexiglass som optisk musematte da? trodde ikke d gikk..
IceCool Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 (endret) Plexiglass reagerer negativt med noen kjemikalier og blir ikke gjennomsiktig lengre, dette fant jeg ut da jeg fikk noen dråper elektronikk rens på ei lita plate og da jeg skulle tørke det vekk var det hvitt og matt der. Hvis det blir for lite kan du matte med veldig fint sandpapir og lakkere undersiden... (Glassmestere kaller det gjerne Acryl hvis du kommer å skal ha plexi ) Endret 24. desember 2003 av IceCool
Minty123 Skrevet 24. desember 2003 Skrevet 24. desember 2003 jeg bare kom inn å sa : "gi meg litt plexi" å an forsto meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå