DukeRichelieu Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 Hei! Jeg har diverse filer jeg skulle tatt back-up av og lagret online. Mindre enn 1,0 GB. Har til nå lagret på ekstern (dårlig erfaring fra tidligere med harddisk som ble ødelagt) eller sendt zippet vedlegg mellom mine egne epost-adresser. Noen tips? Ser at jeg har One Drive gjennom Office-pakken min, så vel mulig det er bra nok? På forhånd takk.
Sampson Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 Google Drive er mest brukervennlig, OneDrive er nok helt OK, Dropbox, Jottacloud. Owncloud om du vil sette opp og ha ansvaret selv. 1
DukeRichelieu Skrevet 28. april 2019 Forfatter Skrevet 28. april 2019 Da har jeg lastet opp på OneDrive, Google Drive, samt sendt komprimert/zippet mappe på e-post, så da burde jeg være rimelig trygg får jeg håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå