Gå til innhold

Huawei mate 20 pro


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Det er ikke brukerfeil. Blir bare teit med alle disse unnskyldningen for at ting ikke virker..

Vet nå ikke hva som er mest teit. Ikke gidde å komme med forklaringer, men fremdeles driver å kverulere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bare uttale meg om de jeg eid og brukt selv og det er Samsung Note9, Hua M20pro og nå p30 pro. Samme notifikasjonsbingo f. Eks på alle sammen. Flere andre bugs som er like også. Da gjør i tilfelle begge de to store en feil når de legger sitt skin på noe som virker usannsynlig eller så er det noen forum entusiaster som tar feil :) Jeg vet hva jeg tror om saken ;)

 

Edit: betyr det forresten noe hvem sin feil det er når brukeren sitter der med noe som ikke virker? Om feks Instagram buggen på Android gjør at det ikke virker på noen android telefoner, men virker fint på ios så kan man like greit si at det er et Android problem siden alle som kjøper iPhone slipper problemet.

Du beskriver jo forskjellen på iOS og Android. Android er open source som hvilken som produsent kan gå inn og legge sin versjon av noe på. Tenk så kjedelig det hadde vært om alle mobilprodusentene som kjører Android i bunn kun hadde fått kjørt stock. Alt hadde blitt det samme kjedelige. Litt som iPhone..

 

Er rart at du fortsatt ikke har forstått at det forskjell på et skin og Android. Selvom vi nå er 2 stk som har prøvd å forklare deg det. Hvorfor opplever ikke vi med andre modeller de problemene du opplever? Vi har jo tross alt Android begge to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg er klar over unnskyldningene med at det er skinnet sin feil til enhver tid :) Kan være kongen sin feil for min del så lenge vi er enige om at bugs og feil er der.

Rett feilen til der feilen er, så går det meste greit, men å hevde det er den hvite rase sin feil for Josef Stalin, skjønner du det er helt på tryne.

Lenke til kommentar

Rett feilen til der feilen er, så går det meste greit, men å hevde det er den hvite rase sin feil for Josef Stalin, skjønner du det er helt på tryne.

Men dette er flisespikkeri uansett. Han som stilte spørsmålet skulle ha mate20 pro som tråden omhandler og jeg har hatt mate 20 Pro og svarer han på det.

 

Siden dere heller ikke vet med sikkerhet at feilen ligger hos Huawei så blir det også spekulasjoner fra begge kanter. Feilen kan godt være funnet hos f. Eks oneplus og så har de laget en workaround I skinnet sitt. Uansett er det bare tullete å diskutere det så lenge sluttbruker sitter med en telefon som har den aktuelle buggen. Det er brukeropplevelsen som teller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Men dette er flisespikkeri uansett. Han som stilte spørsmålet skulle ha mate20 pro som tråden omhandler og jeg har hatt mate 20 Pro og svarer han på det.

 

Siden dere heller ikke vet med sikkerhet at feilen ligger hos Huawei så blir det også spekulasjoner fra begge kanter. Feilen kan godt være funnet hos f. Eks oneplus og så har de laget en workaround I skinnet sitt. Uansett er det bare tullete å diskutere det så lenge sluttbruker sitter med en telefon som har den aktuelle buggen. Det er brukeropplevelsen som teller.

Det er jo ikke spekulasjoner fra din side. Du hevder det er feil i android og ikke klarer du å ta til deg den tilbakemeldingen at om det hadde vært feil i android, så ville alle som brukte Android hatt den bugen..

 

Du er jo mer opptatt å av diskutere alt annet enn buggen du hevder plager alle sammen.

Lenke til kommentar

Ikke "buggen", en buggs generelt (i flertall). Jeg er heller ikke opptatt av å diskutere det de er det du som er. Jeg informerte vedkommende og har i fra start av sagt at jeg ikke gidder å diskutere det siden det bare kommer dårlige unnskyldninger hele veien.

 

Som jeg sa så er det ikke nødvendigvis sånn. I min jobb så brukes det gui som vi ikke har in-house og der må vi gjerne lage workarounds om det er bugs som ikke blir løst med en gang. Vet du hvorfor? Fordi kunden gir en bod bæng i hvem sin feil det er om ikke noe virker så lenge det ikke virker. Her kan en dra paralleller. Når samme feil oppstår hos samsung og Huawei, men ikke hos one plus Så Kan det være fordi de har gjort noe lignende i oxygen. Her spekulerer du akkurat like mye som meg. Personlig så kunne ikke en slik detalj brydd meg mindre. Når en person spør i mate20 pro tråden så svarer jeg også så trenger ikke dere fanboys å henge dere opp i semantikk og diskutere i det vide å det breie om at det KAN være feil annet sted. Det betyr så utrolig lite for vedkommende siden han skal ha maten og kommer til å være bort i dette.

Lenke til kommentar

Ikke "buggen", en buggs generelt (i flertall). Jeg er heller ikke opptatt av å diskutere det de er det du som er. Jeg informerte vedkommende og har i fra start av sagt at jeg ikke gidder å diskutere det siden det bare kommer dårlige unnskyldninger hele veien.

 

Som jeg sa så er det ikke nødvendigvis sånn. I min jobb så brukes det gui som vi ikke har in-house og der må vi gjerne lage workarounds om det er bugs som ikke blir løst med en gang. Vet du hvorfor? Fordi kunden gir en bod bæng i hvem sin feil det er om ikke noe virker så lenge det ikke virker. Her kan en dra paralleller. Når samme feil oppstår hos samsung og Huawei, men ikke hos one plus Så Kan det være fordi de har gjort noe lignende i oxygen. Her spekulerer du akkurat like mye som meg. Personlig så kunne ikke en slik detalj brydd meg mindre. Når en person spør i mate20 pro tråden så svarer jeg også så trenger ikke dere fanboys å henge dere opp i semantikk og diskutere i det vide å det breie om at det KAN være feil annet sted. Det betyr så utrolig lite for vedkommende siden han skal ha maten og kommer til å være bort i dette.

Det er ikke slik at OnePlus kan på magisk vis fikse bugs som er i selve Android systemet. Da ville vel alle andre også gjort det? Som du sikkert vet så fikler både Samsung og Huawei mye med sitt eget skin. Det er jo nesten selvsagt at bugs vil oppstå.

 

Kjøp deg en Pixel så får vi se om Android har så mange bugs som du påstår.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Ikke "buggen", en buggs generelt (i flertall). Jeg er heller ikke opptatt av å diskutere det de er det du som er. Jeg informerte vedkommende og har i fra start av sagt at jeg ikke gidder å diskutere det siden det bare kommer dårlige unnskyldninger hele veien.

 

Som jeg sa så er det ikke nødvendigvis sånn. I min jobb så brukes det gui som vi ikke har in-house og der må vi gjerne lage workarounds om det er bugs som ikke blir løst med en gang. Vet du hvorfor? Fordi kunden gir en bod bæng i hvem sin feil det er om ikke noe virker så lenge det ikke virker. Her kan en dra paralleller. Når samme feil oppstår hos samsung og Huawei, men ikke hos one plus Så Kan det være fordi de har gjort noe lignende i oxygen. Her spekulerer du akkurat like mye som meg. Personlig så kunne ikke en slik detalj brydd meg mindre. Når en person spør i mate20 pro tråden så svarer jeg også så trenger ikke dere fanboys å henge dere opp i semantikk og diskutere i det vide å det breie om at det KAN være feil annet sted. Det betyr så utrolig lite for vedkommende siden han skal ha maten og kommer til å være bort i dette.

Du er elendig til å diskutere, når du på forhånd sier det kommer dårlige unnskyldninger.

Så du er inne på et diskusjonsforum, men vil ikke diskutere/argumentere for/mot dine påstander. Hvorfor er du her da? Det er jo like idiotisk som å ringe noen for å si man ikke vil snakke med de.

Lenke til kommentar

Mest fordi det ikke var for å diskutere det var en kommentar til vedkommende som hadde kjøpt mate 20 (som nå er moderert over i en annen tråd så sammenhengen viser ikke)

Dette er ett diskusjonsforum. Når du hiver ut diverse påstander, som ikke stemmer, for så å ikke ville diskutere eller argumentere påstandene så blir det for dumt. Har både Mate 20 og iPhone. Hatt alle tidligere Mate og de aller fleste iPhones. Det du sier er tull, basert på mine erfaringer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...