Gå til innhold

Arbeiderpartiet har etablert en egen dataspillpolitikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

AP prøver å fange ungdommen nå ser jeg.

 

Godt gjort å fange opp. Politiske partier som vil ha flere velgere. Motbydelig!

Det er motbydelig ja. Det er helt rett. Mest sannsynlig driter de i gaming, på samme måte som partier som lover og lyger. Politikk i seg selv er forkastelig.

Ja, verden hadde kommet seg langt uten politikk,,,,

Jeg ønsker en verden uten politikere som sitter der og lurer på hvordan de skal flå folk flest til smerteterskelen for å få råd til en ekstra pizza på kontoret. eller kongelige som raker inn penger for å stå og vinke.... Men man kan dessverre ikke alltid få det en ønsker. Man kan være enig eller uenig med meg her, men faktum er at ingen vet hvordan et liv uten politikere ville vært. Og da er ikke Amerikanske filmer bevis på noe som helst.

Men en ting er sikkert, polikere driter i deg og meg. De eneste som bryr seg om folk er nye politikere som vil gjøre noe godt for verden. Men man er bare fersk så lenge.

Det er utrolig skremmende at du ikke forstår hva politikere faktisk er og den nytten de har for samfunnet. For all del, jeg er enig med deg at det er mye tull i politikken, og den sittende regjering er noe av det verste jeg har sett på lenge (til tross for at jeg tidligere stemte på dem), men uten politikere og funksjonen de sitter med ville ikke verden fungert rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...