Gå til innhold

Nå er nattmodus tilgjengelig for alle Messenger-brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Bah... kølsvart bakgrunn ser sjeldent bra ut, og den ekstreme kontrasten med lys tekst gjør ikke det til en god opplevelse.

 

 

 

 

- Har ikke prøvd det selv ennå, men går det ikke an å bytte fagen på fonten i din ende.

 

Jeg regner med at det vil fungere på samme måte uansett hvilken farge man velger så vises standarden i andre enden for dem som ikke ha aktivert "Dark-Theme".

 

-----

 

Med det sagt...

Fungerer ikke i Web-Browser'en ennå.

I hvert fall ikke i dem jeg har prøvd til nå.

 

Er dette en eksklusiv funksjon for Messenger-appen på Mobiler og Pads?

 

Burde vært mulig å legge dette til i alle former av Messenger-tjenesten.

 

Laptop bruker strøm de også...

Lenke til kommentar

Fordelen er at du sparer strøm på OLED skjermer.

 

Når kommer tek.no med nattmodus?

 

Så.. Når får Tek.no nattmodus?

Har irritert meg at di færreste nettsider enda ikke har nattmodus. VG hadde en midlertidig nattmodus under "Earth hour", skulle gjerne hadd noe a la det permanent.

 

https://chrome.google.com/webstore/detail/dark-reader/eimadpbcbfnmbkopoojfekhnkhdbieeh?hl=no

 

Denne funker ypperlig

 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Det kjekkeste er jo at Messenger virker... tatt i betraktning at appen har hatt store problemer i en måned, og først begynte å virke igjen for en uke siden.

For de kan jo putte dark mode opp i røva, dersom ikke appen virker. Når den først virker, så er det jo kjekt.

 

Messenger har da funket helt fint hver eneste dag den siste måneden for min del. Ingen problemer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...