Gå til innhold

LESERINNLEGG: Æres de som æres bør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Som varslet i Kulturmeldingen jeg presenterte før jul, skal vi lage en dataspillstrategi. Der skal vi blant annet se nærmere på rammevilkår for spillbransjen og sette mål for spillpolitikken"

 

Et fint innlegg, men fortsatt hersker det ein overordna misforståelse spør du meg. Ja kultur er viktig og tankevekkande spel som "Mitt barn lebensborn" er viktig. Samtidig er det ikkje det som hindrer folk frå å satse på spel i norge. Man må nemlig forstå at for alle Bafta prisane et norsk indiespel vinner selger fortsatt eit storspel som Battlefield V fleire enheter på en time enn det "Mitt barn lebensborn" klarer på ein måned. Vist man skal få penger inn i markedet må det være rom for å lage begge desse produkta i Norge. Det betyr at man trenger forutsigbare støtteordninger som dekker begge typene spel. Både dei som ønsker å være et strekt kulturelt bidrag og dei som lener seg meir mot tankelaus action.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor drar du meg med i denne artikkelen? Jeg er ikke stolt, jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre.

Norske data spill er like dårlig som Norsk film.

Så nest gang du lager en artikkel, ber jeg om at du ikke mener og synser på mine vegne. Takk!

 

Skjønner at det er gøy å trolle litt, men har du faktisk spilt spillet? Vi burde være stolte av hva som har kommet ut fra landet vårt. Det spillet der burde vært skoleoppgave. Min datter på 14 spilte gjennom det og det ble både latter og tårer, men spillet viser realitet, noe ungdom i dag burde satt mer fokus på i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Erna Fettberg snakker for "hele Norge" nå?

Hun spurte ikke meg f.eks.

 

Men hva annet er nytt fra demagoger?

De taler jo og tenker for oss (i egeninteresse) så vi slipper det.

 

Vi skal bare holde kjeft og putte penger i lommene deres.

 

Jøje meg. Noen som kjenner på krenkefølelsen her eller?

Hvis man ikke klarer å se forskjell på Erna Solberg og Trine Skei Grande så bør man kanskje avstå fra å kommentere, i hvert fall hvis man hadde tatt seg bryet med å faktisk lese innlegget før man spydde ut eder og galle...

Som de sier på Reddit: "Username checks out"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...