Bytex Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Mulig jeg er dum, men hvordan kan dere lage mod når dere ikke har kildekoden enda? Eller gir valve den bort til mod-teams? (hardly..) eller koder dere bare i ørska?
Zyndrone Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Vi kan kan ikke kode noe nei, men å lage modeller, lyder og alt annet form for forbredring går an.
Gjest medlem-19530 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 snowboard er et av kjøretøyene ja.. du suser nedover fjellsiden i mørket på et snowboard med frykt om at du har et eller annet bak deg husk hopp
Döden Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Jeg syns bare det virker helt konge fett! All honør. Men hvor langt i spillet utviklingen står dere ca a ? (Når venter dere release i og med at Valve snart skulle gi ut "modde verktøy" ? *Husker ikke navn.
Zyndrone Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Skrevet 30. januar 2004 Vi satser bare ikke, men vi SKAL være en av de første ute Jeg kan jo si at vi står langt i utviklingen, sett av vi ikke kan lage maps eller kode..
akristina92 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hvilke programmer bruker dere? Endret 1. februar 2004 av DiskSpace10GB
ZeZar is BACK Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hvilke programmer bruker dere? lol (ler av alle postene dine .. ) Går ut fra at de bruker bla 3D max, Maya osv ? Endret 2. februar 2004 av ZeZar is BACK
Zyndrone Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Neida vi bruker Milkshape.. Milkehape??? Er dette hva jeg tror det er???
Javeljavel Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Så bra ut det der. Prøv å lage det skikkelig skummelt da, med masse lydeffekter. Jeg trenger å bli litt skremt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå