Gå til innhold

GUIDE: Reparasjon av Huawei P20 Pro iPhone-eiere må betale ekstremt mye mer for å bytte bakglass – hvorfor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Forventet levetid på iPhone 6 år?

Dagens vits

IPhone 5s km i 2013. Nå er det 2019. Det er masse 5s igjen der ute. Hva er du ikke forstod?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Har en Galaxy S5 fra jula 2014, med originalt batteri og omslag uten trevler eller skader. (Utrolig kvalitet!) Har aldri byttet skjerm, men måtte ha nytt minnekort en gang.. Henger selvfølgelig etter med versjon, kan ikke spille de siste spillene (uansett uinteressant) men den gjør alt jeg trenger.

Det viktigste: jeg har widgets på startskjermen.. Ikke engang DET har eplekartene. Hallo? 2014? Jeg ler..

åja, du har widgets. Da er de jo selvfølgelig mye bedre. For widgets er jo viktigst av alt...

 

Ekstra morsomt når folk som ikke har peiling på hva de snakker om skal komme med slike uttalelser. Hint, iOS har widgets også, så S5en din er faktisk ikke så fantastisk som du tror.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Kjøper du glasstelefon så burde du vite hva det innebærer.

 

Glasstelefoner kommer til å fortsette å bli populære så lenge forbrukere velger mobil basert på sosial status istedet for praktisk bruk.

 

Om eg kjøper premium mobil foretrekker eg at den er aluminium, men desverre blir dette også mer unormalt da flere og flere forbrukere kjøper telefon med stor tanke på sosial status og merke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Sosial status? Mener dere at å kjøpe en iPhone er status? Er status å få masse negative bemerkninger om at man har en dritt telefon eller at man er en sau? Mobbing er altså noe man ønsker å oppleve? Tror ikke vi lever i samme verden...

Lenke til kommentar

Sosial status? Mener dere at å kjøpe en iPhone er status? Er status å få masse negative bemerkninger om at man har en dritt telefon eller at man er en sau? Mobbing er altså noe man ønsker å oppleve? Tror ikke vi lever i samme verden...

I det virkelige liv er det ingen som mobber andre ut i fra valg av mobiltelefon. Det bare her inne på Tek at tullingene slår seg løs og f.eks. trykker liker på et innlegg som sier at «iPhone er for dumme folk».

Bare å ta slikt som ren underholdning. Det jo også litt gøy å svare tullingene en gang i blant ?

Lenke til kommentar

Sosial status? Mener dere at å kjøpe en iPhone er status? Er status å få masse negative bemerkninger om at man har en dritt telefon eller at man er en sau? Mobbing er altså noe man ønsker å oppleve? Tror ikke vi lever i samme verden...

At Apple har mye makt angår ganske mange andre enn konsumenter. Mobbing er kritikk, og harselas langt unna å være.

Folk sa det samme om pels av pelsdyr. Man bryr seg gjerne om folk i ens egen sfære, ikke dem som klager, hvorvidt de vet hva de prater om eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

At Apple har mye makt angår ganske mange andre enn konsumenter. Mobbing er kritikk, og harselas langt unna å være.

Beklager jeg skjønte ikke helt hva du skrev her.

Lenke til kommentar

 

At Apple har mye makt angår ganske mange andre enn konsumenter. Mobbing er kritikk, og harselas langt unna å være.

Beklager jeg skjønte ikke helt hva du skrev her.

Jeg måtte lese det et par-tre ganger og tror kanskje jeg forstår noe av det. Kanskje sterke planter i pipa? ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forventet levetid på en Android er 2 år (stort sett 1 OS oppdatering om man er heldig), forventet levetid på en iPhone 6 år (5 OS oppdateringer ), batterier har et visst antall ladesykluser uansett leverandør, men når en leverandør har forventet levetid som strekker seg mye lengre vil også antall ladesykluser øke vesentlig over de som er bruk og kast. Det er derfor folk gidder

Lenke til kommentar

Å dette ttor du selv på...

Har Huawei Honour 8 på 3 året. Aldri bært feil med. Og oppdateringer kommer fortløpende. Batteriet holder mål selv med hyppig lading. Når nyeIphonbatterier er laget for å tåle 1000 ladesykluser, og forbrukere må gå til rettsak for dette når battetier på nye telefoner ikke holder mer enn 1-1,5 år for en del brukere, så jo dette er da kynisk.

Å påstå at Androidtelegoner ikke fungerer etter 2 år blir bare et dumt argument. Mrn for all drl, kjøp IPhone du, det blir din sak, men kom da med saklige argumenter.

https://www.dinside.no/okonomi/fikser-ikke-iphone-etter-500-utladninger/68566679

Lenke til kommentar

Forventet levetid på en Android er 2 år (stort sett 1 OS oppdatering om man er heldig), forventet levetid på en iPhone 6 år (5 OS oppdateringer ), batterier har et visst antall ladesykluser uansett leverandør, men når en leverandør har forventet levetid som strekker seg mye lengre vil også antall ladesykluser øke vesentlig over de som er bruk og kast. Det er derfor folk gidder

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...