Snerk Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 (endret) Min gamle ADB 5720 dekoder fra Canal Digital kabel (nå Telenor) er død så må ha ny. Er det så enkelt som å kjøpe en brukt CD dekoder fra finn, plugge i, sette inn kort, og så er du oppe å kjøre? Eller må det registreres hos Telenor ellerno? Får jo uansett ikke med opptakene da men jaja. Endret 12. mars 2019 av Snerk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Jeg tror du må ringe inn for å registrere kortet på ny dekoder. Man må det hos Viasat og RiskTV. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 (endret) Må registeres og kobles mot ditt kort. Sjekk at den som selger faktisk eier dekoderen, og at det ikke er en dekoder som tilhører borettslag e.l. Hvis så er tilfelle, får du ikke registrert den. Anbefaler at du ikke kjøper en 5720, men satser på en 5743. Endret 16. mars 2019 av c.m. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2019 Må registeres og kobles mot ditt kort. Sjekk at den som selger faktisk eier dekoderen, og at det ikke er en dekoder som tilhører borettslag e.l. Hvis så er tilfelle, får du ikke registrert den. Anbefaler at du ikke kjøper en 5720, men satser på en 5743. Jepp måtte omregistreres men det gikk fort via kundeservice-chatten. Funker fint nå, og ja jeg kjøpte en 5743. Merkbart raskere boks enn 5720. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Jepp måtte omregistreres men det gikk fort via kundeservice-chatten. Funker fint nå, og ja jeg kjøpte en 5743. Merkbart raskere boks enn 5720. En god del ekstra funksjonalitet også (Netflix, Youtube, NRK) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå