Gå til innhold

*Stor Mod! Lian-Li -worklog -ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange takk for tilbakemeldinger! :yes:

 

Tacritan: Takk for tipset, jeg vurderte å pusse dem, men jeg skulle se resultatet først.. skal se om jeg gjør det etter hvert,

Når det kommer til plexi på baksiden var dette min originale plan. Jeg skjærte ut en passende bit og gjorde den klar. Problemet var at til tross for at biten bare er 2mm tykk, blir tastaturet hevet høyere så jeg fikk ikke plass. Jeg har den biten enda, skal pusse litt på den og se om jeg får den under der likevel.

 

LeChef: Akkurat sånne ting har jeg bare liggende på hobbyrommet. Skal du kjøpe dem, tror jeg at elfa har og muligens clasohlson.

 

ptv-: Jeg skal være enig i at det gamle kabinettet mitt hadde høy diskofaktor, og som du sier det var meningen.

Men, mår det kommer til det nye skal det bli MYE mer gjennomført, men det vil bli innslag av flere farger. Blandt annet min modda sunbeam vil følge med over i det nye kabinettet. Blått blir nok hovedfargen, men det er det så mange som har så jeg skal nok finne på noe...

Feil vekt oppgitt på pakken? det samme kan ha skjedd meg, men det gjør vel ikke noe når posten veier den før de setter portoen.

 

Siden det drøyer litt til jeg får kabinettet skal jeg se om jeg får begynt på relèet til pumpa,, er ikke så bra nå når jeg må ha døra åpen for å få ut kabelen :p

Lenke til kommentar
når begynner du på selve kabinettet da?

 

 

koffe,29/12/2003 ]Jeg kan meddele at pakken fra microplex sendes i dag...er jeg heldig så har jeg den på fredag, senest mandag, da blir det oppdatering folkens!

 

Jeg vil TRO det begynner når han faktisk FÅR stasjet fra Microplex på fredag eller noe....er ganske sikker på at det er meget vanskelig å mekke på et kabbis du ikke har :laugh::p

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar

Som sagt ja, pakken kommer på fredag hvis jeg er heldig og da vet jeg hva mye av denne helgen er dedikert til...modding2k.

 

tobiass1: Kult med lang ledning? Etter å ha studert den mer nå må jeg faktisk si meg enig :yes: , jeg skal bare korte den ned littigrann av praktiske årsaker.

 

Håper elfa har åpent i dag, i så fall stikker jeg en tur og kjøper på-knapp som koster masse og en nøkkelbryter.

Kanskje svinge en tur innom 3dfx også, selv om det er nesten på andre siden av byen...

Lenke til kommentar

Yes! pakken er i Oslo i dag, da kommer den på fredag.

 

I dag rakk jeg innom elfa og fikk blåst av godt over 200 spenn på ny bryter og plugg til tastaturet.

P1000269(1).JPG

Bildet får på ingen måte frem den ÜBRE finishen på knappen.

Pluggen er i chrome og er stereo, da slipper jeg forhåpentligvis unna den lille kortslutningen som skjer i dag.

Lenke til kommentar

Takker igjen for tilbakemeldinger!

Serqevx: Om ledningen er i veien? Å plassere kabelen var ikke så lett som man skulle tro. Hvis jeg flyttet den lenger til venstere ville gjennomføringen kommet nedi bordet og lenger til høyere ville jeg lagt hånden min oppå den. Men den står perfekt, ikke i veien for noe.

 

Kabinettet er kommet ja, fikk lappen i posten i går , men da hadde jeg verken penger eller tid til å hente den :dontgetit:

Jeg skal få hentet det i morgen, oppdatering kommer utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Feil vekt oppgitt på pakken? det samme kan ha skjedd meg, men det gjør vel ikke noe når posten veier den før de setter portoen.

Litt offtopic:

Det er ikke posten som setter hvilken porto du må betale, men hvilken porto Microplex må betale. Microplex setter et oppkravsbeløp inkludert porto på pakken før den sendes til posten. Den portoen du betaler er det Microplex som har beregnet.

 

Ontopic: Stå på. Gleder med til å se resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...