Gå til innhold

ANMELDELSE: Metro Exodus


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette spillet(serien) er et prakt eksemel på en diskujon noen av oss hadde i en annen tråd.

Serien hadde hvet bedre uten monstre, jeg ba om refund på dette spillet i dag da det bare krasjer for meg, men i de 2 forige spillene, var kampene mot mennesker spennede, og intens og man måtte tenke.

Men å drepe monstre er rett og slett kjedelig. 

 

Er faktisk uenig. Monstrene er noe av det som gjør spillene så unikt. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er faktisk uenig. Monstrene er noe av det som gjør spillene så unikt. 

 

I unik i forhold til absolutt alle andre post apokalyptise spill som også har monstre?

Eller er det unik i forhold til Stalker? 

 

Et monster gjør en ting, en løper mot deg og du skyter den.

Mennesker har i hvertfall noe AI hvor du tar dekke, kaster granater, løper fra sted til sted. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes monstrene er tragiske ja, men heldigvis kan man velge mellom natt og dag. Om dagen er det mer folk enn monstre, og motsatt, så jeg holder meg mest i dagslyset. Men det mest irriterende er de enorme mengdene med cut-scenes. Aldri sett så mye cut-scenes i et spill før. Og det blir ikke bedre av en utrolig irriterende mekanikk for å åpne dører, klatre stiger etc.

Lenke til kommentar

Jeg har, runnet det og det er vist flere slutter så jeg leste mer opp.

Resten i spoiler.

 

 

spillet straffer deg for å drepe mennesker, med unntak av noen få banditter og slavers. Skal du helst ikke drepe folk.

Så i et skytespill der det helt klart beste med spillet er å skyte på mennesker som skyter tilbake mot deg. Blir du straffet for det. Og vil helst at du nesten bare dreper monstere som er den kjipeste delen.

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...