Gå til innhold

Hvordan forenkle "bedriften" sin fremgangsmåte


Anbefalte innlegg

Sketchy tittel, men skal få frem poenget rimelig enkelt.

 

Jeg "styrer" flere nettsider og brukere på Adwords osv.

 

Familie og venner som har startet enten egen bedrift eller nettbutikk har jeg da hjulpet mot en liten symbolsk sum i året.

 

Det som jeg oftest gjør er å kjøpe et domene via One.com, lage en enkel nettside der. Opprette e-post kontoer og legge til dette på pc'er/nettbrett og telefoner for brukerne.

De få som har nettbutikk oppretter jeg et nettside via visma eAccounting og deres "program" Slik at alt integreres mot hverandre.

 

Altså småtterier.

 

Hittil har jeg tatt nesten all kostnad via meg, og deretter "fakturert" den faktiske kostnaden + en liten sum for antall timer brukt iløpet av året, Når endringer ønskes osv.

 

Har nå rundt 25 domener med nettsider og adwords kontoer, facebook, instagram etc etc og det begynner å balle på seg litt mye å huske på for en enkel person.

 

Så jeg tenkte å spørre her, hvordan kan jeg forenkle alt dette? Er det noen som har en god idé på hvordan?

 

Jeg tenker å starte et firma. Og da vil det kanskje åpne dører for noen muligheter hvordan jeg kan håndtere alt lettere med feks et program e.l? Det er ikke noe jeg satser på. Det blir bare til å bruke for venner og bekjente som ønsker å legge bort denne jobben og tenke noe over det. 

 

Takker for tips og hjelp.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...