Gå til innhold

Lei av Aicha? Her er min og en venn sin parodi...


Bandidos-Pelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Afseth; måten jeg utrykte meg på var pga det inntrykket jeg fikk av videoen. Utrolig unødvendig å hisse seg opp på meg og "flame" meg for min mening.

 

Velmont : Du er dum fordi du bruker linux.

Vel... det siste utsagnet ditt i siterte innlegg viser vel litt om hvem som flamer mest? Du fortsetter jo bare å komme med lite gjennomtenkte og tåpelige påstander.

 

Og hvis jeg ikke husker feil, begynte du å flame de som har laget videoen... du har derfor ingen grunn til å klage på at jeg flamer deg.

 

Herregud... min tidligere påstand om din alder blir jo bare sterkere og sterkere backet opp etterhvert som du skriver flere innlegg.

Er ganske sikker på at VeXx sitt poeng var at du flamet han for hans mening angående filmen, og at utsagnet hans bare var et eksempel han mente var tilsvarende. (Altså at han ikke mente at Velmont var dum...)

 

Forøvrig stiller jeg meg nøytral. :love:

Lenke til kommentar
Afseth; måten jeg utrykte meg på var pga det inntrykket jeg fikk av videoen. Utrolig unødvendig å hisse seg opp på meg og "flame" meg for min mening.

 

Velmont : Du er dum fordi du bruker linux.

Vel... det siste utsagnet ditt i siterte innlegg viser vel litt om hvem som flamer mest? Du fortsetter jo bare å komme med lite gjennomtenkte og tåpelige påstander.

 

Og hvis jeg ikke husker feil, begynte du å flame de som har laget videoen... du har derfor ingen grunn til å klage på at jeg flamer deg.

 

Herregud... min tidligere påstand om din alder blir jo bare sterkere og sterkere backet opp etterhvert som du skriver flere innlegg.

Er ganske sikker på at VeXx sitt poeng var at du flamet han for hans mening angående filmen, og at utsagnet hans bare var et eksempel han mente var tilsvarende. (Altså at han ikke mente at Velmont var dum...)

 

Forøvrig stiller jeg meg nøytral. :love:

Vexx flamet de som lagde denne parodien. Les hva han skriver i sitt første innlegg, det er ganske horribelt. Han ikke bare uttrykker sin mening, han direkte mobber og latterliggjør dem.

 

Og etter hans første innlegg å dømme, så mente han virkelig at Velmont var dum som brukte Linux.

Lenke til kommentar
Off-topic: Typisk at en kar får nesten alle i mot seg bare pga. litt kritikk :roll:

Hvis du mener Vexx, bør du lese hans første innlegg som er så useriøst at han fremstår som om han er før tenåringsalderen. Skal man komme med kritikk, skal den være saklig og begrunnet. Ikke bare slenge ut påstander som

 

åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år.

 

Synes ikke filmen var direkte bra selv, men det står respekt av å be om uttalelser på sin egen kreativitet. Da skal man ikke behøve å bli latterliggjort av småunger som Vexx.

 

Jeg har heller aldri kritisert han fordi han ikke liker filmen, det er fullstendig irrelevant. Det jeg kritiserer, er måten han kritiserer på. Vexx virker som en person som må hevde seg ved å latterliggjøre andre. Om det er tilfelle, får han heller gjøre det på en annen måte enn mobbing. Om det ikke er tilfelle, må jeg bare be om at han slutter med sånne tåpelige uttalelser.

Lenke til kommentar
jeg ser ikke akkurat helt poenget med å poste denne på et hardware-forum, men når vi først er igang med slike festligheter: www.its-learning.com/data/horten/804/la_bamba.wmv - det er jeg som opererer alpehornet! :D

hehe. Ludde da. Tenk å bruke IT's Learning som din private FTP :p

Morsom video da, er det Kurt jeg ser helt foran der?

 

Og dessuten syns jeg personlig at denne krangelen om drittslenging og kritisering har holdt på lenge nok. Make love not war, husker dere ;)

Endret av nemetiss
Lenke til kommentar
jeg ser ikke akkurat helt poenget med å poste denne på et hardware-forum, men når vi først er igang med slike festligheter: www.its-learning.com/data/horten/804/la_bamba.wmv - det er jeg som opererer alpehornet! :D

Den var jo bare genialt morsom :lol:

 

Det er sånne videoer som virkelig er morsomme :yes:

Endret av megavolt
Lenke til kommentar

OK, ser det er mange som har misforstått her! Skal nevne hovedpunktene til filmen vår:

 

1. Den skulle være dårlig laget, grunnet at hele hans film (aicha-fyren) var gjort på rommet sitt. Dette parodierte vi med, og gjorde det på mitt rom. I tillegg la til noen "feil" med hensikt.

2. Vi skulle ikke synge selv. Siden jeg synger som en ren idiot i forhold til GellieMan.

3. Overdrive fullstendig. Parodiere hans forsøk på dansetrinn.

4. Være morsom.

 

Selvfølgelig greide vi ikke å gjennomføre hvert eneste punkt med samme glans, men vi prøvde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...