Gå til innhold

Nye Vifter!


kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn større vifte har mulighet for å blåse mer og egner seg best hvis du vil ha laft støy, men god kjøling :)

 

Edit: de 120mm der brøker en del så hvis du vil kan du kjøpe deg en trinnløs viftestyring som lar det styre vifta fra stopp til maks. Eller du kan "omkoble litt på noen ledninger og få 5v (lite) 7v (passe) eller 12v (maks)

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar

den sølvfargete titan viften skulle vel være bra, en arbeidskollega har tilsvarende, og det bråker ikke spesielt mye.

 

Viftestyring er en bra investering, skal du ha mange vifter som går for full musikk blir du drittlei etter en stund (prater av erfaring)

 

Hvor er det du skal vise fram de viftene dine siden du ikke ønsker sort ?

 

Det er ett utall vifter med lys o.l. på markedet, men er litt usikker på kvaliteten på de produktene.

 

Om du ikke har penger til viftestyring bør du i det minste kjøpe vifter som er justerbare slik som f.eks denne.

Har liggende flere slike, grei kvalitet, men de bråker når de går for fullt.

NB! Har du plass til 120mm er det nok å anbefale foran 80mm siden de flytter mer luft på mindre turtall

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Jeg har den sølvfargede Titan vifta på 120mm, bråker nesten ingenting, og den flytter masse luft...

 

God Jul

 

mvh BalleMann

Jeg har også den! Er veldig fornøyd med den!! :yes:

Jeg og har den. Anbefales på det sterkeste. De 30dB er ikke tilstede hos meg hvertfall, og her går den på full pupp døgnet rundt

Sånn liker jeg å høre, syntes du sa noe om pupp også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...