Skiller1791 Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Hei. jeg trengte å oppgradere pcen min litt, så jeg bestemte meg for å handle på komplett. Har funnet det jeg skal ha, men når jeg prøver å betale så står det at det "Betalingen gikk ikke gjennom. Vennligst se over kortdetaljene dine for å sjekke at alt er riktig. Hvis problemet fortsetter, prøv et annet kort. Feilkode: 109" Jeg har testa flere ganger og det skjer bare det samme (og ja kort detaljene er riktige og jeg har nok penger på kortet). Det er heller ikke noe galt med kortet mitt jeg har akkurat kjøpt noe annet på nett, i tillegg så fikk jeg lov å handle på komplett sist helg. Takk for hjelp
helsten2 Skrevet 5. januar 2019 Skrevet 5. januar 2019 Googlet dette. Ser ut til å være en midlertidig feil. De klarer ikke å verifisere kortet (reservere beløpet). Anbefalt løsning: Vente 30-60 minutter og prøv igjen.
Skiller1791 Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Skrevet 6. januar 2019 Googlet dette. Ser ut til å være en midlertidig feil. De klarer ikke å verifisere kortet (reservere beløpet). Anbefalt løsning: Vente 30-60 minutter og prøv igjen. Takk for svar, men det funker ikke å vente heller. Jeg må nok bare vente til mandag å høre med kundeservice på komplett og muligens i banken.
MartinDretvik Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Takk for svar, men det funker ikke å vente heller. Jeg må nok bare vente til mandag å høre med kundeservice på komplett og muligens i banken. Jeg har også hatt samme problem, fant du ut hva som var problemet?
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. februar 2020 Skrevet 28. februar 2020 (endret) Har du prøvd med faktura og sett om det funker? Endret 28. februar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb
Fluux Skrevet 2. mars 2020 Skrevet 2. mars 2020 Bestillte nå og pakken er sendt, men får hverken logge meg inn på komplett bank (har ikke noe tilknytting til) eller noe faktura på epost.. ser at det er flere som har blitt plaget og endt opp med inkassokrav...
ilpostino Skrevet 3. mars 2020 Skrevet 3. mars 2020 Fluux skrev (12 timer siden): Bestillte nå og pakken er sendt, men får hverken logge meg inn på komplett bank (har ikke noe tilknytting til) eller noe faktura på epost.. ser at det er flere som har blitt plaget og endt opp med inkassokrav... Det kan ta litt tid før faktura kommer på e-post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå