Gå til innhold

iPhone XR 64 eller 128GB?


Anbefalte innlegg

God dag! Har bestemt meg for å gå for xr men er usikker på om jeg skal velge 64 eller 128GB. For min del holder det med 64GB men når forskjellen er 799kr til 128GB lurer jeg på om det vil være «taktisk» av meg å gå for 128 med tanke på at jeg kommer til å selge den etter et års tid ca og håpe på å få mer kontra 64GB. Noen innspill her?

 

Stor takk på forhånd!

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville gått for 128GB

Jeg har alt brukt 68GB i min nye uten å ha tenkt det skulle bli så mye (svær spotify offline katalog , alle bilder og videoer lokalt i telefonen, ikke så mye apper). Hadde 128GB på iphone 7 og det var aldri behov for å ense noe om plassbehov.

Velger du Xr med 128GB er den I tillegg mere attraktiv og enkel å avhende ved eventuelt salg kontra myriader av 64GB modeller som vil være tilgjengelig på bruktmarked.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som torbjornhb nevner over, ville jeg gått for 128GB, som koster noen hundringer mer. Den er også mer attraktiv dersom du vil selge den.

Men det kommer an på ditt behov for lagringsplass. Jeg klarer meg godt med 64GB på en mobil. Bruker Dropbox, og kan dermed ha mindre bilder/videoer liggende på telefonen.

Har selv hatt Xr, men leverte den tilbake. Det er en kanon telefon, men jeg syntes den var for tung og "framtung = bikket lett framover", og den var for bred. Det gjorde den mindre komfortabel å håndtere. Ellers ikke noe å utsette på Xr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...