-Siberian- Skrevet 18. desember 2018 Skrevet 18. desember 2018 Jeg benytter Outlook 2016 for min private epost (online.no). Men jeg sliter med å få det til å håndtere spam. Uansett hva jeg gjør med innstillinger knyttet til spam, så dukker de opp i innboksen på lik linje med all annen mail. Hvis jeg markerer en av dem som junk/spam skjer det heller ingenting med den. Er det noe magisk triks jeg ikke har fått med meg her?
Hårek Skrevet 18. desember 2018 Skrevet 18. desember 2018 Junk - Block sender. Det er forklart her: https://www.extendoffice.com/documents/outlook/1106-outlook-configure-junk-mail.html Men det er jo mange spammere som omgår dette ved å generere nye avsendere hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå