Gå til innhold

DiMiles har bursdag :)


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så har jeg aldri vært full på en av fødelsesdagene mine.. Er generelt sett MEGET sjelden påvirket av alkohol ,men jeg liker og roe nærvene litt med og ta meg litt noen ganger. Men aldri så mye at jeg er beruset. Har tilogmed postet masse på forumet etter 2dl med smirnoff jeg.. Fornuftige poster også..

 

Så alkohol er greit det ,men det finnes grenser. Selv så foretrekker jeg og være beruset på livet eller sitasjonen.. Har vært mye beruset den siste tiden da skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Faktisk så har jeg aldri vært full på en av fødelsesdagene mine.. Er generelt sett MEGET sjelden påvirket av alkohol ,men jeg liker og roe nærvene litt med og ta meg litt noen ganger. Men aldri så mye at jeg er beruset. Har tilogmed postet masse på forumet etter 2dl med smirnoff jeg.. Fornuftige poster også..

 

Så alkohol er greit det ,men det finnes grenser. Selv så foretrekker jeg og være beruset på livet eller sitasjonen.. Har vært mye beruset den siste tiden da skjønner du ;)

:love: Jepps, skjønner godt Mr. Loverboy ;)

 

Vel, det er ingen god vane å roe nervene med alkohol, absolutt IKKE noen god vane. Slutt for Guds skyld med det. Dessuten, er det først en vane blir veien mye kortere for å ty til flaska i vanskelige situasjoner :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...