Gå til innhold

TES: Basen/Huset ditt i morrowind


Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål

 

SPØRSMÅL 1

Jeg er Mage, og er født under Mage stjernetegnet. jeg er rasen: Breton. Jeg satser på Intelligence og Willpower og eneste armor-skillen jeg har unarmored som minor-skill, jeg lot spille velge skillsene ved å velge klasse. Jeg vil gjerne ha armor, (heavy og medium) men er det da lurt å bruke slik armor av meg? eller bør jeg velge heavy-armor som Minor-skill, eller bare bruke LIGHT-armor? Jeg vil være Hardcore magiker. Og bør jeg gå for shortblade eller longblade eller noe annet, f-eks alchemy eller armor

 

SPØRSMÅL 2

 

Jeg har 10 av 10 på level 1, men kommer ikke opp på level 2, hvorfår det? og hvordan kommer jeg opp i level

 

Takk for svar (hvis jeg får noenda :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde jeg bare hatt webspace.... :roll:

 

jeg lagde meg et hus selv i tescs, et koselig toetasjes hus mellom ebonheart og vivec. jeg har fylt det med hyller, bord, armour stands og skap som er fulle av alle tingene jeg har funnet på mine reiser rundt i vvardenfell. har alle rustningsettene, sverdsettene, skjeldne goblets og annet bestikk, edelstener, skjeldne nøkler, bøker, scroller, writs osv osv...

 

jeg har så masse stuff liggende fremme at frameraten dropper til 5-10 fps når jeg går inn. :D

 

 

(og før noen sier noe, jeg VET jeg har spilt/spiller alt for masse morrowind. :p)

Lenke til kommentar
Du må antakelig inn i morrowind.ini (med notepad eller noe) og sette Screen Shots Enable til 1. Deretter kan du trykke print screen for å kopiere skjermens innhold til utklippstavla.

Eller bare skaffe seg et program som hypersnap (=google søk?) som man binder en knapp til å ta screenshot. Det lagrer seg og man kan ta et nytt

Lenke til kommentar
hadde jeg bare hatt webspace.... :roll:

 

jeg lagde meg et hus selv i tescs, et koselig toetasjes hus mellom ebonheart og vivec. jeg har fylt det med hyller, bord, armour stands og skap som er fulle av alle tingene jeg har funnet på mine reiser rundt i vvardenfell. har alle rustningsettene, sverdsettene, skjeldne goblets og annet bestikk, edelstener, skjeldne nøkler, bøker, scroller, writs osv osv...

 

jeg har så masse stuff liggende fremme at frameraten dropper til 5-10 fps når jeg går inn. :D

 

 

(og før noen sier noe, jeg VET jeg har spilt/spiller alt for masse morrowind. :p)

Oi, oi! Bare send bildene til meg, så kan jeg legge de ut på home.no-greia mi? :green:

Lenke til kommentar

Det beste stedet å bo i er en plug-in som heter "A Good Place To Stay" :-) Du får en kjempehule mitt i Balmora med "dukker" til å henge rustninger etc. på, treningsrom for skyting etc. massevis av plass for våpen etc., eget laboratorium for blanding av "potions", soverom osv... Dessuten finnes det "teleportation cups" der som kan sende deg direkte til diverse plasser i både Balmora og andre steder, mot en liten betaling... :-)

 

Anbefales!

 

Husker ikke hvor jeg fant det, men om noen skulle ha lyst til å prøve og ikke finner den, kan jeg ev. poste den... (Ca. 1,3MB)

 

Dessverre har CD'en min fått en ripe som gjør at jeg ikke har fått innstallert spillet etter siste formatering, så jeg har ingen screen shots :-(

Lenke til kommentar
Det beste stedet å bo i er en plug-in som heter "A Good Place To Stay" :-) Du får en kjempehule mitt i Balmora med "dukker" til å henge rustninger etc. på, treningsrom for skyting etc. massevis av plass for våpen etc., eget laboratorium for blanding av "potions", soverom osv... Dessuten finnes det "teleportation cups" der som kan sende deg direkte til diverse plasser i både Balmora og andre steder, mot en liten betaling... :-)

 

Anbefales!

 

Husker ikke hvor jeg fant det, men om noen skulle ha lyst til å prøve og ikke finner den, kan jeg ev. poste den... (Ca. 1,3MB)

 

Dessverre har CD'en min fått en ripe som gjør at jeg ikke har fått innstallert spillet etter siste formatering, så jeg har ingen screen shots :-(

Give it to ussss, preciousss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...