Gå til innhold

Hvem har rett?


fisma31

Anbefalte innlegg

Jeg hadde oppkjøring i dag.

 

2 dager siden min lærer har sendt meg en melding at jeg var i utland og spiste noe galt. Akkurat nå føler jeg meg veldig dårlig. Jeg tror jeg vil ikke komme til din oppkjøring.

 

Tenk at jeg venter foran Risløkka trafikstasjon 1 time før oppkjøring for å kjøre 1 45 minut (oppvarmingstime). Og plutselig en gut med helt andre bil kommer og sier du vil kjøre med denne bil. Det var overraskelse for meg men jeg bestemte å kjøre 45 minut og bestemme vil jeg ta oppkjøring  med denne bil eller nei. Jeg har bestemt ikke å ta risiko og kjøre bil for første gang med sensor. Jeg har betalt 1070kr sensårgebyr i trafikstasjon og ringte trafiklærer at hvorfor du har ikke informert meg 2-3 dager før at  du vil kjøre med andre bil? Han sa bilen var i verksted. Derfor han har avtalt med andre trafikkole å ta min oppkjøring og denne trafikskole vil kreve penger (rund 3600kr) fra ham.

 

Akkurat nå min trafikskole krever penger fra meg. Min lærer sier du bør kunne kjøre alle biler. Jeg sier jeg kan kjøre men å kjøre noe bil første gang med sensor er ikke lurt. Han sier vi er ansvarlig å komme med noe bil og vi har kommet med bil.

 

Hva tenker dere hvem har rett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at man bør klare å kjøre opp med en annen bil når man får kjørt en oppvarmingstime først. Når det er sagt synes jeg trafikklæreren/skolen din høres useriøs ut. Først har han spist noe galt, og så er bilen på verksted uten at du fikk beskjed? At læreren din sender en annen til oppkjøring spiller ingen stor rolle, men det er kjedelig å få annen bil uten varsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tenker at man bør klare å kjøre opp med en annen bil når man får kjørt en oppvarmingstime først. Når det er sagt synes jeg trafikklæreren/skolen din høres useriøs ut. Først har han spist noe galt, og så er bilen på verksted uten at du fikk beskjed? At læreren din sender en annen til oppkjøring spiller ingen stor rolle, men det er kjedelig å få annen bil uten varsel.

Jeg er helt enig at jeg må kunne kjøre alle manuelt biler. Jeg kan kjøre faktisk. Men jeg finner det risiko uten begrunnelse å kjøre noe bil første gang med sensor. Jeg synes det er logisk å kjøre 2-3 gang med ny bil etterpå å kjøre med sensor.

 

Jeg har betalt 1070 kr og samme dag når jeg har snakket med ham. Han sa meg vi vil dekke det. Nå han sier nei plus han sier du må betale 3600kr. Fordi andre trafikskole har sendt ham faktura.

 

Hvem kan jeg klage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...