Gå til innhold

hvor lenge er du på hardware.no i uka?

1G FSB

Anbefalte innlegg

Skrevet
HVa mener med at moderatorene sender deg melding om at ikke kan noen ting ?

tja får jo litt konstruktiv kritikk av å til.

på mine svar på andres spørsmål.

jeg svarer bare etter min egen erfaring ut i fra tester og undersøkelser jeg har

gjort om emnet.

LOL

Konstruktiv kritikk kan ike beskrives med "jeg får melding fra moderatorene at jeg ikke kan noenting"

det har du rett i :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel det eneste jeg gjør er å se på HW. Utenom når bror lånet pc'en da. og når jeg sover og spiser. (spiller ikke noe spill, så det blir masse tid til hardware.no og Overklokking.no) :thumbs:

Nerdekos fra BalleMann

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

3-4-5 timer til dagen. Avhengig av aktiviteten.

Skrevet
seriøst, er det bare ballemann og jeg som er übergeeks med null fritid her..?

Nei.. Jeg er her for mye.

Dvs sånn ca hele tiden minus jobb/skole/mat

Skrevet

Tja.. er vel her en 20 timer i uka kanskje.. men hvor lenge man er her har jo ikke noen betydning for hvor godt man bruker tiden.. folk på hw-forumet er nok mer fornøyd med en som er her bare 5 timer i uken og hjelper andre med problemer, enn en som er her 20-30 timer og bare skriver dritt og spammer tråder..

Skrevet
Tja.. er vel her en 20 timer i uka kanskje.. men hvor lenge man er her har jo ikke noen betydning for hvor godt man bruker tiden.. folk på hw-forumet er nok mer fornøyd med en som er her bare 5 timer i uken og hjelper andre med problemer, enn en som er her 20-30 timer og bare skriver dritt og spammer tråder..

sant sant!

Skrevet (endret)

er hekta nå :)

seriøst... har utstyrt det eneste rommet det er lov å røyke i(samboeren har gitt meg et rom i kjelleren) med pc... og hva er vel bedre enn å benytte røykepausen til å hjelpe andre?

men det blir vel noen timer i løpet av uka...

edit: 312 poster, 2 tråd-starter

Endret av rwu
Skrevet

Hmm.. Jeg ser at det er veldig mange som tilbringer en del tid her, men dere kan jo trøste dere med at man (ihvertfall jeg) lærer mye.. og det er jo tross alt verre ting man kan gjøre på fritiden ;)

Skrevet

Det er veldig inspirerende å både kunne lære og lære bort her. Dessuten er det fryktelig gøy å diskutere hardnakket for noe du "vet" er riktig når noen andre ikke er enige :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...