Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at de som skal legge ut julekalenderen har sovna og så ler de av oss i morra når vi har fosovet oss til skole/jobb og ikke har fått med oss tilbudet :p

Skrevet

jeg venter 11 minutter til, etter det MÅ jeg sove... herre min hatt, mindre enn 8 timer søvn, jeg kommer til å kræsje i morra på E6.

Skrevet

zzz... hadde nesten glemt kalenderen.. så stikker jeg for å sjekke, men hva finner jeg?? en lousy nyhet øverst på siden.. WTF?? kl er snart 1 jo :( dårlig gjort.. natt til 7'ende reprise dette elleR?

Skrevet
og antall brukere synker :-(

115 brukere? Synes det er temmelig høyt jeg. Forventer et godt tilbud i dag, for jeg har lyst å bruke penger.

Jeg har lyst på et hauphauge (elns) parabol-tuner PCI kort.

DrErling

Skrevet
julekalenderen for alle penga (vel... :)) tipper vi alle blir skikkelig skuffet, alle venter oppe, så er det et qtec psu satt ned fra 385 til 355... :)

hehehehe :laugh:

pøh! alle pessimister kan bare legge seg.

Skrevet (endret)

hmm... det er russe julebord idag, er det mange i HW.no crewet som er russ i år?? eller wannabe-russ... 19år gammle jenter er jo såååå stygge :)

Endret av PIIIpower
Skrevet
Dag 20

Dagens tilbud kommer fra Stabburet:

Årsforbruk av nykommeren Grandiosa Hardbaldne med brunost og potetskrell (365 stk.) Til kun kr 7486,50

Solgt!

Frakt kommer i tillegg.

ANSLAG, FRAKT 365 x 550 g = finn ut selv.. :green:

Skrevet
jeg venter 11 minutter til, etter det MÅ jeg sove... herre min hatt, mindre enn 8 timer søvn, jeg kommer til å kræsje i morra på E6.

og du kaller deg nerd... HAH!

(neida bare kødder)

Er ikke nerd, har bare nerdish tendenser :p

Skrevet

Hmpf, det jeg lurer på er om det er en eller annen idiot i england som oppdaterer julekalenderen, kanskje han glemmer seg med tidssonen og greier :p

Skrevet

og du kaller deg nerd... HAH!

(neida bare kødder)

Er ikke nerd, har bare nerdish tendenser :p

Da er vi 2 :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...