Gå til innhold

Hl2 med RadeonXT


Framerate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal man liksom kunne laste spillet ned?

 

Da vil det bli sånn at man ikke vil trenge cd`en for å spille deg og dermed lett å ta piratkopier i massevis.

Jeg har kjøpt Sapphire Radeon9600XT. I boksen lå der et lite "skrapelodd" som inneholdt en kode. Skrapelodd fordi man skal kunne returnere kortet uten å naske til seg koden.

 

For å kunne laste ned HL2 må man bruke tjenesten Steam som man også må bruke for å starte spillet. Dette fungere slik at man laster ned Steam programvare, oppretter en konto og legger inn HL2 nøkkelen. Man kan dermed ikke piratkopiere spillet (ikke noe lettere enn ellers, iallefall), og man må alltid være på nett for å spille det. Om man ønsker det kan man også bestille CD'er, når den tid kommer.

 

En kjekk ting er at frem til HL2 slippes kan man spille HL1 + en drøss HL1 modder som f.eks Opposing forces, CS og andre gratis gjennom Steam.

 

Fikk forøvrig også Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness med i pakken om noen skulle lure.

Lenke til kommentar

******, Multicom er ****** meg uærlige! Nå er jeg irritert ass...

 

Øy kikk øverst i det grønne feltet på Multicom sida med 9600XT som det er link til i posten over. Der står det: GC-R96XTG-C3-HL2

 

Se da! HL2 på slutten, det betyr da at HL2 skal følge med!

 

Og bildet er også feil, vifta er en helt annen. JUKS!

Endret av Cthulhu Dawn
Lenke til kommentar
******, Multicom er ****** meg uærlige! Nå er jeg irritert ass...

 

Øy kikk øverst i det grønne feltet på Multicom sida med 9600XT som det er link til i posten over. Der står det: GC-R96XTG-C3-HL2

 

Se da! HL2 på slutten, det betyr da at HL2 skal følge med!

 

Og bildet er også feil, vifta er en helt annen. JUKS!

Sendt dem mail :mad:

Bra! Skriv hva de svarer her sånn da.

Lenke til kommentar
Det var en XT-test her på hw.no for en ukes tid siden - søk.

 

EDIT: Altså - jeg er ikke ute etter å hisse opp 9800XT-eiere! Jeg VET at XT-kortet totalt sett er raskere enn 9800PRO, men det er ihvertfall ikke verdt pengene å oppgradere!

Jeg oppgraderte fra Gforce2TI..... Det var virkelig verdt det.. Sitter nå med ASUS 9800XT, og HL2 når det kommer ut...

Lenke til kommentar
Det var en XT-test her på hw.no for en ukes tid siden - søk.

 

EDIT: Altså - jeg er ikke ute etter å hisse opp 9800XT-eiere! Jeg VET at XT-kortet totalt sett er raskere enn 9800PRO, men det er ihvertfall ikke verdt pengene å oppgradere!

Jeg oppgraderte fra Gforce2TI..... Det var virkelig verdt det.. Sitter nå med ASUS 9800XT, og HL2 når det kommer ut...

Testa midnight club 2 med gecube 9600xt sinsykt mye bedre en geforce 2 mx :D

Lenke til kommentar
Det var en XT-test her på hw.no for en ukes tid siden - søk.

 

EDIT: Altså - jeg er ikke ute etter å hisse opp 9800XT-eiere! Jeg VET at XT-kortet totalt sett er raskere enn 9800PRO, men det er ihvertfall ikke verdt pengene å oppgradere!

Jeg oppgraderte fra Gforce2TI..... Det var virkelig verdt det.. Sitter nå med ASUS 9800XT, og HL2 når det kommer ut...

Testa midnight club 2 med gecube 9600xt sinsykt mye bedre en geforce 2 mx :D

Hehe... har du fått svar fra Multicom ?

Lenke til kommentar

De svarte meg med at, det ikke fulgte med HL2. Svaret er på side 2 i dette emne.

 

Dette må kunne kalles et rykte.

Det kan godt være at enkelte av produsentene for ATI skjermkort bundler med

dette spillet.

GeCube gjør det tydeligvis ikke til den versjonen du har kjøpt.

 

Og det jeg ikke kjønner da, er hvorfor i all verden de kan kalle et kort dette, altså "Modell: GC-R96XTG-C3-HL2" når ikke HL følger med. Noen andre som har sendt mail og ikke fått svar.

 

EDIT: La til svaret fra multicom

Endret av Pc_master
Lenke til kommentar

Gecube 9600xt, multicom

Sendte dem mail har ikke fått svar. Jeg Synes de har vært feige her, ikke for vi med hl2 cd ting og så er jo vifta helt annderledes en på bilde, ser ut som no crap i virkligheten. kan jeg klage på dette? Hadde håpt og få den fete vifta som var på bilde jeg :dontgetit: .

Lenke til kommentar
Gecube 9600xt, multicom

Sendte dem mail har ikke fått svar. Jeg Synes de har vært feige her, ikke for vi med hl2 cd ting og så er jo vifta helt annderledes en på bilde, ser ut som no crap i virkligheten. kan jeg klage på dette? Hadde håpt og få den fete vifta som var på bilde jeg  :dontgetit: .

Når det er avbildet med stilig vifte pluss under beskrivelse står det sitat: Skjermkort fra Gecube med 128MB DDR minne. Modell: GC-R96XTG-C3-HL2 så trur eg du har all rett til å klage big time!

 

Merk deg HL2 i beskrivelse av kortet ;)

Endret av Cali3D
Lenke til kommentar
Når det gjelder HL2 så håper jeg ikke det drøyer like lenge som Team Fortress 2, som skulle vært i butikken for et par år siden.

TFC2 var meningen skulle komme til HL(1), men så ble det pluttselig slutt på info fra dem da de fant ut at de skulle komme til HL2 istedet. Slik jeg har forstått det.

 

Tror Doom3 blir noe av det samme som de tidligere spillene, med penere grafikk.

 

/me gleder seg til HL2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...