tHe OvErClOcKeR Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hei, Prøvde nettopp å installere win xp på faren min sin maskin. Det funket ikke, fikk beskjed om at den ikke fant cd-romen, dette var ganske merkelig siden installasjonscden satt nettopp i den Hmm.. Men i så fall, når jeg nå starter opp igjen maskinen får jeg valget mellom win 98 og fortsettelse av win xp installasjonen. Hvordan fjerner jeg denne ukomplette installasjonen? Har gjort det før, men har glemt det.. Kan noen også si meg årsaken til at jeg får akkurat denne filmeldingen? PCen er en bærbar, Toshiba Portégé ett eller annet.. Takker på forhånd for all hjelp
HåkonN Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hei, Prøvde nettopp å installere win xp på faren min sin maskin. Det funket ikke, fikk beskjed om at den ikke fant cd-romen, dette var ganske merkelig siden installasjonscden satt nettopp i den Hmm.. Men i så fall, når jeg nå starter opp igjen maskinen får jeg valget mellom win 98 og fortsettelse av win xp installasjonen. Hvordan fjerner jeg denne ukomplette installasjonen? Har gjort det før, men har glemt det.. Kan noen også si meg årsaken til at jeg får akkurat denne filmeldingen? PCen er en bærbar, Toshiba Portégé ett eller annet.. Takker på forhånd for all hjelp Oppstartsdisk... Format C:\
tHe OvErClOcKeR Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Kan ikke slette alt.. Er noen filer der jeg trenger å beholde.. Er det en bestemt folder hvor disse installasjonsfilene leggs som jeg kan slette?
jh_ Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Vet ikke om du har muligheten til det, men hvis du har en annen data også, så kunne du satt inn hd'en med de filene du trengte inn der, og satt den som slave.. så kunne du kopiert over alle filene du trengte. Deretter kunne du formatert den, installert winXP, satt den inn i den andre pc'en igjen, og dratt over filene.. kanskje litt vanskelig løsning? Er ikke sikker på hvordan du BARE fjerner den ødelagte windows installasjonen
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Boot.ini,ntdetect.com, ntldr for å slette boot-filene til XP, og slett c:\winNT.
Pomfri Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Hei, Prøvde nettopp å installere win xp på faren min sin maskin. Det funket ikke, fikk beskjed om at den ikke fant cd-romen, dette var ganske merkelig siden installasjonscden satt nettopp i den Hmm.. Men i så fall, når jeg nå starter opp igjen maskinen får jeg valget mellom win 98 og fortsettelse av win xp installasjonen. Hvordan fjerner jeg denne ukomplette installasjonen? Har gjort det før, men har glemt det.. Kan noen også si meg årsaken til at jeg får akkurat denne filmeldingen? PCen er en bærbar, Toshiba Portégé ett eller annet.. Takker på forhånd for all hjelp Oppstartsdisk... Format C:\ Hva om det er NTFS? Bruk XP cd'n din. Formater med den... Eller så kan du jo laste ned PQ eller no.
BanjoBjarne Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Vet ikke om du har muligheten til det, men hvis du har en annen data også, så kunne du satt inn hd'en med de filene du trengte inn der, og satt den som slave.. så kunne du kopiert over alle filene du trengte. Deretter kunne du formatert den, installert winXP, satt den inn i den andre pc'en igjen, og dratt over filene.. kanskje litt vanskelig løsning? Er ikke sikker på hvordan du BARE fjerner den ødelagte windows installasjonen Blir nok litt vanskelig å hive over disken og sette den som slave siden det er en bærbar
ballemann Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 I msconfig . Der tror jeg du kan velge hvilken OS du vil starte.... uten at pc'en trenger å spøøre den ved oppstart... mvh balleMann
chil Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 I msconfig . Der tror jeg du kan velge hvilken OS du vil starte....uten at pc'en trenger å spøøre den ved oppstart... mvh balleMann jeg hadde samme problem, det stemte det du sa.
Zuluzion Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Kan du ikke bare, "slette" det når du skal legge inn OS på nytt. Da søker den etter eldre versjoner av XP. Så "sletter" du den GOD JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå