Gå til innhold

Apple har slått på «bremsene» på iPhone 8 og iPhone X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteri regnes som slitasjedel eller hva loven kaller det. Så det slites over tid. Du kan ikke sende inn et slitt batteri til reklamasjon, da batterier alltid vil slites over tid. Det er ikke en feil ved produktet.

om ikke det står i lov så forventes det at et elektronisk produkt varer i 2 år som minimum, uten kompromiss. For annet gjelder det 5 år innenfor reklamasjonsloven.

 

er også ganske sikker på at man kan få det igjennom om man argumenterer godt.

Lenke til kommentar

Batteri regnes som slitasjedel eller hva loven kaller det. Så det slites over tid. Du kan ikke sende inn et slitt batteri til reklamasjon, da batterier alltid vil slites over tid. Det er ikke en feil ved produktet.

Selvfølgelig kan du det. Det har jeg erfart og sikkert mange andre. Batterier kan jo både leveres med feil, eller det kan oppstå feil i de lenge før de egentlig skal begynne å slite. Om batteriet etter 3 år og 1500 ladesykluser begynne å miste effekten sin, ja da har man vel lite å klage på da det er forventet.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan du det. Det har jeg erfart og sikkert mange andre. Batterier kan jo både leveres med feil, eller det kan oppstå feil i de lenge før de egentlig skal begynne å slite. Om batteriet etter 3 år og 1500 ladesykluser begynne å miste effekten sin, ja da har man vel lite å klage på da det er forventet.

Derfor jeg spesifiserte slitt batteri ikke kan sendes inn for reklamasjon. Jeg sa ikke ingen batterier kan. Om batteriet er slitt etter 2-3 år og har dårlig ytelse ja da er det ingen reklamasjon.

 

Og til @Bjowol Apple kan sjekke ladesykluser, så lykke til å argumentere mot fakta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...