Gå til innhold

HUAWEI Mate 20 Pro tråden


Hes.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe denne, men usikker når jeg ser skjerm problemene. Er flere på reddit som også har fått det. Vet liksom ikke om det gjelder en liten prosentandel eller om det gjelder de fleste som har blitt shippet med et type panel.

Ulempen er at det egentlig ikke er så mange andre kandidater :/

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne, men usikker når jeg ser skjerm problemene. Er flere på reddit som også har fått det. Vet liksom ikke om det gjelder en liten prosentandel eller om det gjelder de fleste som har blitt shippet med et type panel.

 

Ulempen er at det egentlig ikke er så mange andre kandidater :/

Hva er det som gjør at det ikke er andre kandidater?
Lenke til kommentar

Kan kant problemet ha oppstått etter siste update 9.0.0.122?

Nei, var sånn før oppdateringen også.

 

Tror dere det lønner seg å prøve å bytte inn telefonen nå, eller bør man avvente litt i håp om at de får luket vekk den/de dårlige batch(ene)? Litt kjipt om man får ny med samme problem...

Lenke til kommentar

Nei, var sånn før oppdateringen også.

 

Tror dere det lønner seg å prøve å bytte inn telefonen nå, eller bør man avvente litt i håp om at de får luket vekk den/de dårlige batch(ene)? Litt kjipt om man får ny med samme problem...

Føler selv jeg har litt, men langt ifra det verste jeg har sett.. Men nå klager jo folk på at det blir værre etterhvert... Får ha litt is i magen å se hva som skjer.

 

Har sendt en melding til Huawei å spurt hvordan de vil løse det, så får vi se hva de sier.

Lenke til kommentar

Går å venter på denne i posten for øyeblikket. Har allerede fått den i vranghalsen etter å ha lest i denne tråden. I tillegg fant jeg ut i dag at telefonen mangler AUX (informasjon som jeg ikke så noe om i Tek sin test).

 

Nesten så jeg håper at skjermen min er fucka, sånn at jeg kan levere den tilbake.

Lenke til kommentar

Ja, absolutt en dritbra telefon. Bare de fikser skjermen, noe jeg regner med ordner seg, så blir det 10/10 hos meg. :)

 

Føler selv jeg har litt, men langt ifra det verste jeg har sett.. Men nå klager jo folk på at det blir værre etterhvert... Får ha litt is i magen å se hva som skjer.

 

Har sendt en melding til Huawei å spurt hvordan de vil løse det, så får vi se hva de sier.

Skriv gjerne svaret i tråden her. :) Endret av CFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...