Gå til innhold

Kjøpe ny Fitbit - anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Yo alle sammen. Tenkte jeg skulle slå til og «oppgradere» fitbiten min litt i julepresang til meg selv.

 

Ser jo suunto har endel bøse klokker, men er de best? Eller finnes det bedre ting der ute?

 

Krav;

Macho klokke som gjerne ser litt operativ ut.

Puls også med mulighet for belte, sånn at den blir nøyaktig under løpinga osv. Noe vanlig håndleddsensor ikke er.

Vantett, mobilen min er det, så da bør klokka og være det

Ha LANG batteritid, må jeg lade hver dag selvom klokka ikke brukes til annet enn klokke ender den bare på hylla.

 

Pris er ikk så nøye, men det andre listene er alfa omga.

Kjøper gjerne fra kina osv, men da bør den jo være unektelig bra tilbud/kjøp mtp norsk kjøpslov/garanti osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt Fenix 5X Plus selv og vil tro den fyller alle kravene dine helt greit:-)

 

Blir vel ikke mer maskulint design enn dette. Puls både gjennom håndledd, brystbelte og en haug med annet Garminutstyr dersom du sykler. Vanntett og batteritid på ca 21 dager. GPS+Glonass+Galileo, Spotify offline+++++++. Med 3-4 treningsøkter i uken med bruk av GPS og Spotify så lader jeg ca hver 12. dag.

 

Er uten tvil den beste treningsklokken på markedet idag. Dyr, men helt rå.

Lenke til kommentar

Legger også til at pulsbeltet ikke behøver å være Garmin, mitt gamle Polar-belte fungerer helt fint med min Fenix 5 :)

En annen ting også, Garmin er kjekk om du spiller golf også, da du kan laste inn baner rett på klokka via appen. Det tror jeg ikke de andre gjør - men det er bare viktig om du har den hobbyen selvsagt

Lenke til kommentar

Garmin er nok veien å gå. Sier jeg som har en Suunto. Hvis jeg kan bruke armbåndsur igjen blir det trolig en Garmin. F.eks. bruker Garmin torx skruer i stedet for flathode skruer, torx er mye lettere å åpne når man sitter med to skrujern og skal skru imot hverandre for å få av og på klokkereimer.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...